הנדקרת מליל אמש מאושפזת בטיפול נמרץ

היא במצב יציב ובהכרה, אבל עדיין נמצאת בטיפול נמרץ. מסתבר כי כאמור הכירה את הדוקר ככל הנראה. האישה בשנות ה-40 נדקרה בפלג גופה העליון.
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

הנדקרת מאירוע הדקירה הקשה בליל אמש באשדוד, שהועברה לבית החולים אסותא, נמצאת בטיפול נמרץ. אומנם מצבה מצב יציב והיא בהכרה. אבל העובדה שהיא עדיין מאושפזת בטיפול נמרץ, מלמדת אולי על הסכנה שעדיין נשקפת לחייה.

מהמשטרה נמסר לאחר האירוע: "בשעה 23:48 התקבל דיווח אודות גבר שתקף אישה ברחוב הבושם באזור התעשייה באשדוד. כוחות משטרה חשו מהר למקום איתרו את החשוד (36) ובצעו את מעצרו. מהמקום פונתה אישה (39) לטיפול רפואי בביה"ח ״אסותא״. חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי בזירה החלו באיסוף ממצאים".

צילום: דוברות המשטרה.

מאוחר יותר התברר כי האישה בשנות ה-40 נדקרה בפלג גופה העליון והיא הועברה לבית החולים אסותא אשדוד כשהיא במצב קשה אך יציב. הבוקר מתחילים להתברר פרטי המעשה הנוראי, לחשוד היתה הכרות מוקדמת עם הנדקרת. הוא נמלט מהזירה לאחר שהיא סיפרה לשוטרים שדקר אותה, לאחר מרדף שארך מספר דקות הוא נעצר.

הפאראמדיק אשר ארביב ממד"א שנכח בזירה סיפר: "כשהגענו, ראינו אשה כבת 40 בהכרה, היא הייתה נסערת וסיפרה שהותקפה ע"י אדם שמוכר לה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית חולים תוך המשך טיפול, כשמצבה בינוני עד קשה ויציב".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך