הבלתי מנוצחת. אשדוד סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל חיפה ועדיין לא נוצחה העונה

מ.ס אשדוד הוסיפה עוד נקודה עם תיקו 1:1 מול הפועל חיפה, שיכול היה גם להגמר בניצחון שלה. אשדוד פיגרה 0:1 ושובל גוזלן בנגיעה הראשונה שלו לאחר שנכנס כמחליף, הישוה. אבל הכי חשוב, אשדוד לא נוצחה העונה בחמישה מחזורי ליגה.
אוואסו לא מוותר (צילום: טוטו פוטו)

אוהד של מ.ס אשדוד אמר בסיום את המשפט שמלמד הכל על הקבוצה הזו העונה. :אי אפשר לנצח אותנו העונה". צודק. מ.ס אשדוד לאחר 5 מחזורי ליגה עדיין בלתי מנוצחת. היא אומנם סיימה ב-1:1 מול הפועל חיפה, אבל יכולה הייתה גם לרדת מנצחת. בשורה התחתונה אשדוד של השנה היא קבוצה שמחפשת רק לנצח ויכולה גם לעשות את זה. וזה ההבדל מהעונה שעברה.

הפועל חיפה פתחה טוב. אלי בלליתי המגן שעולה הרבה להתקפה, כבר בדקה ה-5 שלח כדור מצוין שנראה יוצא בהתחלה לחוץ, אבל פגש את המשקוף של משפתי ואשדוד יצאה מזה. אבל חיפה הייתה בדקות האלה דומינטטית.

אשדוד (16) הייתה כנראה חייבת "החמצה" נוראית משלה. שגיב יחזקאל קיבל כדור מול השוער של חיפה בוריץ' ופשוט התלבל במקום לכבוש שער בטוח!!! רגע דקה אח"כ גם דין דוד לא השתלט על כדור ברח לשער חיפה.המשחק עבר לאחר רבע שעה לשליטת אשדוד והפועל חיפה עם מתפרצות הוכיחה שצריך לקחת אותה מאוד בחשבון.

נס זמיר הסביר כמה צריך לקחת את חיפה בחשבון כדור שלו הלך עם רגל של שחקן הגנה של מ.ס אשדוד בדרך לשער ורק הקורה מנעה שער לחיפה. זה היה קצב משחק מצד לצד שכל קבוצה יכולה לכבוש.

רועי גורדנה מנסה את השער. (צילום: טוטו פוטו).

ואכן כבשה, רק בצד הלא נכון מבחינת אשדוד. הפועל חיפה דקה במחצית עלתה ליתרון. הגנת אשדוד לא הסתדרה עם כדור שהסתובב ברחבה ומהארן לאלה אחרי 2 עונות שלא שיחק כבש עם העקב – 0:1 להפועל חיפה. אשדוד חיפשה את השיוויון. לא רצתה להפסיד הפסד ראשון העונה.ידעה שהיא יכולה לעשות מהמשחק הזה יותר.

שגיב יחזקאל מחמיץ הזדמנות. (צילום: טוטו פוטו).

וזה הגיע. שער בכורה של שובל גוזלן (77). דקה אחרי שנכנס כמחליף. אשדוד הלכה על כל הכלים, הוציאה מגן (קמהאני), הכניסה עוד חלוץ ושיחקה עם 4 בהתקפה, זה נגגמר כשגוזלן כבש בנגיעה הראשונה בנגיחה מהגבהה של שגיב יחזקאל. 1:1. מוצדק.

לא נגמר (85). אשדוד חיפשה את השני והפקירה את ההגנה. גידי קאניוק כמעט כבש לחיפה, אבל אשדוד במתפרצת מצידה כמעטנעשתה את זה גם. שגיב יחזקאל עם מעט יותר ריכוז היה מביא את הנקודות. אשדוד במחצית הזו הייתה טובה יותר ורצתה יותר מנקודה, אבל יש מצוי ויש רצוי וזה נגמר רק בתיקו 1:1, שאשדוד יכולה לראות את עצמה מקופחת מהתוצאה. בשורה התחתונה עוד משחק ללא הפסד וזו העונה הבשורה.

מ.ס אשדוד: משפתי, זסנו (אבו עקל, 46), ברדע, אוואני, קמהאני (גוזלן, 76), אווסו, גורדנה, אזולאי (בריהון, 57), יחזקאל, מושל, דוד.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך