ניצחון לפני אירופה

הפועל אשדוד אלופת המדינה בכדוריד, השיגה ניצחון חוץ 25:26, מול מי שתתמודד איתה על תואר האליפות. עכשיו היא פנויה למשחקים באירופה ב-3 וב-4 באוקטובר.
ניבו לוי לא מוותר (צילום: מני אלגריסי)

הפועל אשדוד האלופה יוצאת לאירופה, אבל לפני זה היא הייתה צריכה לעבור משוכה קשה ברמה"ש, קבוצה שרוצה להתמודד על התואר של אשדוד. הפועל sp אשדוד עברה את המכשול הראשון והקשה העונה בהצלחה, לאחר שהיא ניצחה בחוץ את א.ס רמה״ש בתוצאה 25:26, לאחר מותחן מרתק.עכשיו הראש באירופה.

המחצית הראשונה הייתה שייכת לרמה״ש עם פתיחה חזקה ושערים מהירים ולאחר 30 דקות הובילה רמה״ש ביתרון של 2 שערים 13-11. למחצית השנייה עלתה קבוצה אחרת לגמרי. בליץ מטורף של 2:7 מצד האדומים, עם עצירות מדהימות של טומיסלב סטויקוביץ והופעה פנומנלית של הגרמני, גאבור לאנגהנס והשליטה חזרה לאדומים ו18-15 לאחר 15 דקות.

משחק מצוין של לנגהאנס. (צילום: מני אלגריסי)

היתרון אף גדל עד 4 שערים 22:26, 4 דקות לסיום, אך רמה״ש הצליחה למתוח את האלופה עד לסיום כאשר היא צימצמה את הפער לכדי שער אחד והכדור היה אצלה. אבל שוב בפעם המי יודע כמה, עצירה של סטויקוביץ בשנייה האחרונה והניצחון של אשדוד. האדומים יוצאים לאירופה למשחק בגביע הEHF לצמד המשחקים מול פלזן ב3 ו 4 לאוקטובר

הבקיעו לזכות אשדוד: גאבור  לאנגהנס – 8 שערים, ניבו לוי – 6 שערים, יובל כץ – 4 שערים, טל הרשקוביץ ודויד ספילר – 3 שערים כ״א, יוסי ביטרמן – 2 שערים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך