רוני אוואט: "רוצים לצאת לחג עם הרגשה טובה וניצחון"

אוואט ויחזקאל במסיבת העיתונאים

קבוצת מועדון ספורט אשדוד נערכת למשחק הליגה בשבת (18.00, איצטדיון הי"א) מול הפועל חיפה. באשדוד רוצים להמשיך את הממונטום ולא לרשום הפסד נוסף, ועל פי הדברים במסיבת העיתונאים בשישי, של המאמן רוני אוואט והחלוץ שגיב יחזקאל, לנצח את המשחק הזה.

רוני אוואט: "הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד עם מאמן מצוין. קבוצה מאומנת, שעשתה פתיחה טובה מאוד. לא יהיה משחק קל. אנחנו מקווים לעשות את הדברים הרגילים שאנחנו עושים ולמצוא את הפתרונות לנצח את המשחק. במשחק מול רעננה היו לנו רגעים פחות טובים לצד דקות טובות והפעם ננסה להביא את הדברים הטובים במשחק מול הפועל חיפה, אבל כל משחק מתפתח בצורה אחרת. אנחנו רוצים לצאת לחג עם הרגשה טובה וניצחון".

אוואט. "הפועל חיפה קבוצה מאומנת"

רוני אוואט התייחס לשחקן הרכש החדש, יאקוב סילבסטר: "סילבסטר הגיע השבוע והתאמן טוב. אני מעריך שיהיה בסגל מול חיפה. לגבי דקות משחק קצת מוקדם לתת לו דקות רבות".

שגיב יחזקאל: "אני חושב שהעובדה שלא ניצחנו נותן ביטחון להמשיך קדימה. אנחנו רוצים להמשיך ככה, להמשיך לא להפסיד ולנצח. הגיעו השנה יותר שחקנים מנוסים וזה בריא לקבוצה שיש  תחרות. לגבי המשחק מול הפועל חיפה הרי שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה ולשמור על מאזן ללא הפסדים, אין סיבה שלא נעשה את זה  בבית".

יחזקאל. רוצה להמשיך בלי הפסדים.

לגבי הפן המקצועי, שלומי אזולאי הקשר אמור לחזור לסגל לאחר פציעה וכנראה להרכב. גיל כהן המגן לא יישחק מאחר והוא סובל מקרע קטן. יאקוב סילבסטר כאמור יהיה בסגל וכנראה ישולב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך