החשוד ברצח אביו ופציעת אמו מגן יבנה נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

עו"ד ליאור רונן שמייצג מטעם את הבן מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר בטרגדיה משפחתית ותקוותנו שמצבה של האם ישתפר". מעצרו הוארך ב-12 יום נוספים.
אדם כבול
אילוסטרציה.

התפתחות בחשד לרצח של אב בידי בנו. עו"ד ליאור רונן שמייצג מטעם את הבן מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי : "מדובר בטרגדיה משפחתית ותקוותנו שמצבה של האם ישתפר". עורך הדין הוסיף: "לאור מצבו הנפשי של הבן הוא נשלח לבדיקה רפואית ואנו נמתין לקבלת חוות הדעת הרפואית". הבן תקף גם את האם שהובהלה לבית החולים.

לבקשת נציג המשטרה הוארך בבית המשפט באשקלון מעצרו של החשוד ברצח לפנות בוקר ביישוב גן יבנה. בית המשפט נעתר  והאריך את מעצרו של החשוד (25) במעשה בשניים עשר ימים נוספים, עד תאריך 7.10.19. כמו כן הורה בית המשפט על איסור פרסום שמו של החשוד למשך 48 שעות.

כזכור מעט לאחר השעה 3:30 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות צעקות לעזרה ברחוב יבולים ביישוב גן יבנה. כוחות משטרה הוזעקו למקום ובהגיעם אותרו בני משפחה- גבר (58) פצוע באורח אנוש ואשה (56) במצב קשה, בחורה (31) פצועה באורח קל ובחור (25) החשוד במעשה פצוע קל גם כן, בתוך הבית.

שוטר שנקלע למקום בעקבות הצעקות, השתלט במהרה על החשוד במעשה והוא נעצר, ושוטרים נוספים שהגיעו החלו בפעולות ראשוניות מצילות חיים עד להגעת כוחות רפואה למקום שהעניקו טיפול רפואי בסופו נאלצו לקבוע את מותו של אב המשפחה, ושאר המעורבים פונו להמשך טיפול בביה"ח. חוקרי המשטרה לרבות מעבדת הזיהוי הפלילי החלו בחקירת המקרה ואיסוף ראיות בזירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך