יועץ משכנתא לפושטי רגל לשעבר שקיבלו הפטר חלוט

שמי מרטין בוקסדורף ואני מתמחה בהשגת משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל ונמצאים שנתיים אחרי הפטר או אנשים שנמצאים בהליך פשיטת רגל וצריכים לשעבד את הבית למשכנתא חוץ בנקאית, כדי לסגור את פשיטת הרגל.
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

משכנתא אחרי פשיטת רגל, כמה זמן אחרי הפטר?

תראו, הדברים הם לא חד משמעים כי זה תלוי בהרבה מאוד דברים. אבל בגדול ניתן להגיד שכאשר עברו שנתיים אחרי ההפטר- אני כבר יכול להשיג לכם משכנתא, עם תנאים טובים וריביות טובות. הסיבה שזה לא חד משמעי היא שכל אחד עובר פשיטת רגל בצורה אחרת, שורף כמות אחרת של בנקים, משתקם בצורה אחרת מפשיטת הרגל וכל הדברים האלו משפיעים. אבל בגדול אמרנו שזה שנתיים אחרי הפטר.

בנקים שנשרפו:

זה ככל הנראה הקריטריון הכי חשוב שצריך לשים אליו כאשר מדובר על משכנתא לפושטי רגל לשעבר. הכוונה היא לכל אותם בנקים שאיתם היה לכם הסדר חוב, מחיקת חוב, בעיות עם הלוואות, בעיות עם משכנתא וכל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו.

הרעיון הוא לכאורה מאוד פשוט, בנק שהיה לכם בעיות איתו, לעולם לא ירצה לתת לכם כסף נוסף. למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? לכן כל הבנקים שהיו לכם בעיות איתם, הם ככל הנראה שרופים בשבילכם לעולם. זה חשוב כדי לדעת לאן לפנות ולדעת בכלל אם יש לאן לפנות.

סיבה נוספת: 

גם כאשר אני הולך לבנקים עם תיקים של אנשים שעברו פשיטת רגל אחרי שנתיים או יותר, הדבר הראשון שהבנקאים בודקים זה עיקולים והוצאות לפועל שהיו מול בנקים. כלומר, פחות איכפת להם מבעיות שהיו מול רשויות, או מול חברות פרטיות אבל בעיות מול בנקים זה אסון לאומי מבחינתם. אז זה עוד דבר שצריך לחשוב עליו היטב ולהיות מוכנים לקראתו.

מה היה גודל פשיטת הרגל:

הרבה פעמים אומרים לי דברים כמו, אחרי שלוש שנים הכול נמחק מדוח נתוני אשראי, כך שאין סיבה להתרגש יותר מדי. מה שהם לא יודעים זה שגם אחרי עשר שנים נשארים כל הבעיות שהובילו לאותה פשיטת רגל, אבל לא רשום פשיטת רגל.

כלומר, כל ההוצאות לפועל נשארות, כל העיקולים נשארים והכול קיים במאגרים של הבנקים. כאן כמו בכל מקרה של מסורבי משכנתא מתחילים למדוד מה היה גודל פשיטת הרגל. כלומר, אם היה מאה הוצאות לפועל ומאה עיקולים בסכומים גדולים- הסיכוי לקבל משכנתא יורד משמעותית עד כמעט אפס.

לעומת זאת אם היו כמה הוצאות לפועל בודדות מול חברות מסחריות, אנשים פרטיים, ספקים ולא בנקים – שכבר אמרנו שזה פחות משמעותי, זה כבר נראה פשיטת רגל הרבה יותר קטנה וצנועה, כך שאין סיבה להתרגש ממנה יותר מדי. וכך אנחנו מסתכלים על פשיטות הרגל על הסולם בין ממש קל ולבין ממש חמור.

מה אני עושה בעצם?

נעים מאוד, שמי מרטין בוקסדורף ואני עוסק כבר כמעט 10 שנים בהשגת משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל. אתם כמובן מבינים את עניין הניסיון והמומחיות, אבל אני רוצה קצת להסביר מה בעצם אני עושה.

ברגע שנישב יחד בערך חצי שעה, נדבר על הכול ונבין לעומק את היתרונות והחיסרונות שלנו – אני אדע איך אני יכול לפנות לבנקים ומה אני צריך להגיד לבנקים כדי להצליח לקבל משכנתא.

אני בעצם מנצל את הקשרים שלי בבנקים כדי לגשת לאנשים נכונים ולהסביר להם את היתרונות שלכם כלקוחות לבנק, אני מדגיש את כל היתרונות שלכם ומנסה להקטין את החיסרונות שלכם כלקוחות. התפקיד שלי הוא לשכנע, להציק ולעשות כל מה שצריך כדי שהבנק יאשר לכם את המשכנתא.

נמצאים במצב שבו אתם צריכים לקחת משכנתא אחרי פשיטת רגל? אני האיש שילחם בשבילכם מול הבנקים וישיג לכם משכנתא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך