בן חשוד כי רצח את אביו ופצע קשה את אמו בגן יבנה

הבן החשוד נעצר. המניע לא ברור עדיין. דובר מד"א, זכי הלר : "התקבל דיווח על גבר ואשה פצועים (ככה"נ לאחר שנפגעו ע"י בן משפחה הלוקה בנפשו), חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קובעים את מותו של גבר כבן 58 והעניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח אסותא באשדוד אשה כבת 57 במצב קשה יציב, בהכרה, עם פצעי דקירות. אשה נוספת כבת 30 טופלה ופונתה לאחר שלקתה בחרדה.
צילומים: דוברות המשטרה.

מקרה קשה וטראגי בגן יבנה לפנות בוקר.

מעט לאחר השעה 3:30 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות צעקות לעזרה ברחוב יבולים ביישוב גן יבנה. כוחות משטרה הוזעקו למקום ובהגיעם אותרו בני משפחה- גבר (58) פצוע באורח אנוש ואשה (56) במצב קשה, בחורה (31) פצועה באורח קל ובחור (25) החשוד במעשה פצוע קל גם כן, בתוך הבית.

שוטר שנקלע למקום בעקבות הצעקות, השתלט במהרה על החשוד במעשה והוא נעצר, ושוטרים נוספים שהגיעו החלו בפעולות ראשוניות מצילות חיים עד להגעת כוחות רפואה למקום שהעניקו טיפול רפואי בסופו נאלצו לקבוע את מותו של אב המשפחה, ושאר המעורבים פונו להמשך טיפול בביה"ח. חוקרי המשטרה לרבות מעבדת הזיהוי הפלילי החלו בחקירת המקרה ואיסוף ראיות בזירה.

דובר מד"א, זכי הלר : בשעה 03:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר ואשה פצועים (ככה"נ לאחר שנפגעו ע"י בן משפחה הלוקה בנפשו), בבית בדרום הארץ. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קובעים את מותו של גבר כבן 58 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד אשה כבת 57 במצב קשה יציב, בהכרה, עם פצעי דקירות. אשה נוספת כבת 30 טופלה ופונתה לאחר שלקתה בחרדה. התוקף נעצר.

הפאראמדיקים של מד"א הנרי זערור ויניב שמיס סיפרו:

"כשהגענו למקום, ראינו גבר ואשה בשנות החמישים עם פציעות, הגבר היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו, האשה הייתה בהכרה מלאה וסבלה ממספר פציעות דקירה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה קשה ויציב,

חובש בכיר במד"א איציק פאר שהגיע ראשון למקום הוסיף וסיפר: אשה כבת 31 שהייתה במקום ולקתה בחרדה טופלה על ידנו ופונתה לטיפול בבית החולים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך