הפתעה לחג לאם חד הורית ל-9: שיפוץ הבית המוזנח ורהיטים חדשים – צפו

איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר, החליט לשפץ ולצבוע ביוזמתו את ביתה ולחדש לה את הרהיטים, לאחר שהביא לה סל מזון לחג וגילה בית מוזנח בצורה קשה ורהיטים ישנים שחלקם הגדול שבור וישן.
הפתעה לחג. איטח וחלק מהילדים בבית המשופץ

זה סיפור עם סוף טוב לראש השנה. סיפור של הטוב באנשים. אם ל-9 שגרה בבית מוזנח, עם קירות הרוסים, סדוקים ומלאי עובש ורהיטים שבורים ומלוכלכים, קיבלה הפתעה שלא חלמה עליה לראש השנה.

הכל החל לפני יומיים. איציק איטח ממתנדבה הגדולים של העיר הגיע לבית ברובע ה', שם גרה אישה עם 9 ילידה. האישה היא חד הורית ובקושי יכולה לכלכל את ילדיה, בוודאי לא לשץ את הבית. איטח הביא לה סל מזון לראש השנה. אבל כשהגיע לבית הוא גילה בית מוזנח, מלוכלך, עם ריח קשה של עובש, שלא שופץ. הוא ראה את הרהיטים השבורים, המלוכלכים והישנים, את הקירות הסדוקים וזה לא הניח לו.

גם הבנות של איטח התנדבו. התפוח לא נופל רחוק מהעץ…

הוא החליט לאסוף איתו עוד מספר ילדים וילדות שהתנדבו והגיעו למחרת לביתה, לשפץ, לבצוע ולהפוך אותו לחדש לקראת החג. איטח יצר קשר עם מכרים שלו וארגן רהיטים חדשים במקום הישנים. האישה שלא הבינה תחילה מה איטח שוב עושה בבית, החלה לפרוץ בבכי שראתה מה הוא בא לעשות.

לאחר העבודה של הילדים ואיציק איטח, הבית נראה אחר לגמרי. אפילו האישה לא זיהתה את הבית שלה. היא לא ידעה את נפשה מרוב שמחה ובירכה אותם מכל ליבה ובעיקר שימשיכו להיות תמיד בצד שנותן ולא המקבל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך