גיל כהן ייעדר מול הפועל חיפה, סובל מקרע קטן בשריר

המגן הצעיר לא נטל חלק באימוני אשדוד וייאלץ לנוח כשבוע. הוא צפוי לחזור במשחק הליגה הבא מול קרית-שמונה ב-5.10. מי שכנראה יחזור הוא הקשר שלומי אזולאי שערך אימון מלא עם הקבוצה.
כהן. ייעדר לפחות שבוע.

מ.ס אשדוד תארח בשבת (18.00, איצטדיון הי"א) את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. היא תחסר במשחק את גיל כהן, המגן הצעיר.

כהן לא מתאמן עם הקבוצה, הוא סובל מקרע קטן בשריר וקיבל הוראה לנוח לפחות שבוע. התקווה היא שהוא יחזור  במשחק הליגה הבא ב-5.10, יום שני, יום לפני יום הכיפורים, במשחק מול קרית-שמונה. על פיח הרופאים הוא יוכל לעשות זאת.

אזואלי לקח חלק מלא באימון.

מנגד שלומי אזולאי קשרה של הקבוצה שנעדר מול רעננה, יחזור למשחק בשבת. אזולאי אקס הפועל חיפה, ערך אימון מלא עם הקבוצה וכמו שזה נראה עד למשחק הוא יהיה כשיר באופן מלא. עוד שחקן שאמור להיות בסגל הוא החלוץ החדש יאקוב סילבסטר שכבר ערך מספר אימונים עם הקבוצה. לא נראה כי הוא יפתח, אבל יתכן שישולב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך