יו"ר מנהלת ליגת הכדורסל לנשים פרשה, טאלי קריאף לא מעוניינת להחליפה

רו"ח איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הודיעה על פרישתה לאחר כשבע שנים, שמה של קריאף יו"ר מכבי 'בן' בנות אשדוד, עלה אצל מספר גורמים בענף. אבל קריאף לא מעוניינת. יתכן כי המנהלת תבוטל וכדורסל הנשים יעבור לאיגוד הכדורסל.
טלי קריאף
טאלי קריאף.

כדורסל הנשים עומד לעבור בימים אלה שינויים קיצוניים. הסיבה, רו"ח איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הודיעה השבוע על פרישתה לאחר כשבע שנים, מתפקידה בהתנדבות כיו"ר המנהלת, תפקיד בו היא מכהנת משנת 2013.

אחד השמות שהועלו להחליפה היא יו"ר מכבי 'בן' בנות אשדוד, טאלי קריאף, שבשנותיה כיו"רית השיגה יותר תארים מכל ראשי הקבוצות האחרות. אבל מי שמתנגדת בתוקף היא דווקא קריאף עצמה שלא מעוניינת בתפקיד ורוצה להתמקד רק באשדוד. אגב היא מונתה לאחרונה לחברת הנהלת מכבי ישראל.

איריס שטרק, שנייה מימין ליד קטיה לויצקי.

כמו שזה נראה אם לא יהיה שינוי הרי שמנהלת ליגת העל לנשים תבוטל וכדורסל הנשים יחזור להיות תחת ניהול של האיגוד, שיחליט מי גם יעמוד בראש הענף. ייתכן כי יילחצו שוב על קריאף לקבל את התפקיד, אבל כרגע היא איתנה בסירובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך