מעצבת אשדודית באירוע האופנה הגדול: "יפה בכל צורה"

ביום 24 ביוני יפתח אירוע אופנה של גאלה רחמילביץ' במתחם התחנה בתל אביב, בו ייקחו חלק מיטב מעצבי האופנה בישראל ויציגו דגמים במידות 38-56. בין 23 מעצבי האופנה, תבלוט במיוחד צילה מיכאלי (צילה תפור עליך) שנבחרה להציג את הקולקציה החדשה שלה בתצוגת אופנה (בה ישתתפו חמישה מעצבים בלבד).
צילום: חנבו תקשורת

"כל אישה היא קצת אחרת. לאחת החזה גדול יותר ולשנייה יש שניצלים בצידי הבטן. לאחת יש קוביות בבטן מחדר כושר ולשנייה קוביות של שוקולד. לכל אחת, לא חשוב מה הצורה שלה או המידה שלה, מגיע להרגיש מהממת וליהנות מחוויית קנייה מרגשת, סוחפת, מהנה ואינטימית". כך אומרת הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' בבואה להציג את המיזם החדש שלה "יפה בכל צורה" שייערך במתחם התחנה בתל אביב ב 24-25-26 ליוני.

צילה מיכאלי (30), מעצבת אופנה כחול לבן במידות 42-56, מוכרת לחלקכם אולי מהשתתפותה בתוכנית ה"מיזם, ששודרה בערוץ 2, בעלת סטודיו פרטי ומבחר פריטים צבעוניים וססגוניים במידות גדולות שבמקום להסתיר (כמו ברוב הרשתות הקיימות) מבליטה את הנשים באשר הן ו'גודלן' בגזרות מחמיאות, שמחות וצבעוניות. מעבר לכך, מדובר בדמות נשית עוצמתית ובעלת אמביציה וקסם אישי שכובשת לבבות של כל אדם בו היא פוגשת (שווה לחפש אותה באירוע באופנה).

אז מה הולך לקרות באירוע האופנה?
הרעיון פשוט – אך הוא מבוצע פעם ראשונה בישראל – מתחם אופנה שיציע עשרות מעצבים שנבחרו אישית ובקפידה על ידי גאלה יציעו מגוון של אפשרויות בגדי מעצבים ויבוא, אביזרים, בגדי ים והלבשה תחתונה בטווח מידות שנדיר למצוא כמוהו בישראל, תחת קורת גג אחת. מידות 38 עד 56 במתחם אופנה אחד, מלא סטייל שבו – כל אישה ואישה, ללא קשר למידות גופה – תוכל למצוא מענה ואין ספור אפשרויות לאופנת קיץ 2015.

גאלה רחמילביץ' מביאה לאירוע את הניסיון שלה בהלבשת נשות ישראל, לצד ההצלחה הגדולה של המיזם הקודם שלה – סופ"ש אופנת PLUS SIZE שהביא בסוף חודש דצמבר למעלה מ-6000 צרכניות אופנה מכל המדינה לבקר באירוע. האירוע החדש יפגיש שורה של מעצבים ויבואנים עם לקוחות וצרכניות אופנה נלהבות בכל מידות הגוף מתוך מטרה לקדם יצרנים ויבואנים קטנים בטווח מחירים סביר והוגן, לצד החנות והפתעות באירוע, תצוגות אופנה ועוד ועוד. (ד-ה-ו'. 24-26 ליוני.מתחם התחנה, ת"א)
"יפה בכל מידה" אירוע האופנה של גאלה רחמילביץ במידות 38-56

מבנה 14, מתחם התחנה בתל אביב.
יום ד' 24 ליוני: 16:00-21:00. יום ה' 25 ליוני: 12:00-22:00.
יום ו' 26 ליוני: 09:30-16:00.
עלות כניסה 10 ₪

חינם בהרשמה מוקדמת באתר האינטרנט של האירוע www.galastyle.co.il
או באיוונט בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/441635682664903

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך