מנהל השנה של מרכז הפועל: עופר קושמרו

קושמרו הרוח החיה מאחורי האליפות ההיסטורית של הפועל אשדוד כדוריד, יו"ר המועדון עופר קושמרו, שהחל דרכו במועדון כשחקן בגיל 10, החזיק את הקבוצה במשך עשרות שנים בליגות הנמוכות, בנה את מחלקת הנוער והילדים, עד רגע השיא בו צלחת האליפות עשתה דרכה דרומה והוכח כי העבודה הקשה משתלמת.
קושמרו (באדום). עשרות שנים של התנדבות.
מרכז הפועל בחר השבוע את מנהל השנה שלו. בתואר זכה עופר קושמרו יו"ר קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, אלופת המדינה.
קושמרו הרוח החיה מאחורי האליפות ההיסטורית של הפועל אשדוד כדוריד, החל את דרכו במועדון כשחקן בגיל 10, החזיק את הקבוצה במשך עשרות שנים אפרוריות בליגות הנמוכות, בנה את מחלקת הנוער והילדים שלב אחר שלב, בסבלנות ובהתמדה, עד רגע השיא בו צלחת האליפות עשתה דרכה דרומה והוכח כי העבודה הקשה משתלמת.

קושמרו: "אני מעריך מאוד את ההוקרה של מרכז הפועל. אני עושה הכל בכיף, ממקום טוב, בהתנדבות. פיתחתי גם הרבה ענפים אחרים בהפועל אשדוד כשהכל בא מהתחושה העילאית של נתינה. אם יש לך אפשרות לתת אז כולם מרוויחים מכך. העיר, החברה, הצעירים וההורים. תמיד שמרתי נאמנות להפועל ואני גאה על כך. עכשיו מסתכלים כבר קדימה".

עופר בן ה-63, עובד בתי הזיקוק, השקיע כל רגע פנוי עבור הספורט באשדוד אבל ברור כי הכדוריד זה הבייבי שלו. הוא דאג שהשחקנים הילדים לא יזניחו את הלימודים ושיעורי הבית, הוא החזיק כמעט לבד קבוצה בליגה השלישית עד ששנות המדבר הסתיימו בתחילת העשור הנוכחי, עם ההעפלה ההיסטורית אל ליגת העל. בכלל לא קל במדינה בה הכדורגל והכדורסל שואבים את מירב התקציבים, ובכדוריד שם שולטות הראשלציות. העונה האחרונה הסתיימה באופן מרשים במיוחד כשבסדרת חצי הגמר הדיחה אשדוד את הפועל ראשלצ, ובסדרת הגמר את מכבי ראשלצ.

"אין קיצורי דרך. הבסיס מתחיל בילדים ובנוער. כבר בשנה שעברה זכתה קבוצת הנוער שלנו בגביע המדינה. ארבעה שחקנים השתתפו בפרויקט נבחרת הנוער בגרמניה ויש שניים חדשים המצטרפים בקרוב אל הפרויקט. 13 בתי ספר בעיר משחקים כדוריד כשבאחד מהם יש כיתת מצוינות, כיתה ז, שמקבלת מעטפת מקצוענית של חדר כושר, תזונאית, מאמן מנטלי, מאמן אתלטיקה וכל מה שצריך. תודה גם לעיריית אשדוד על התמיכה הגדולה, וכמובן , תודה למרכז הפועל שמלווה אותנו תמיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך