גולדנה. שער של רועי גורדנה עשה צדק עם מ.ס אשדוד

הפועל רעננה עשתה בונקר במחצית השנייה מול מ.ס אשדוד, שמבייש את הכדורגל. היא ניסתה לשמור בכל מחיר על יתרון שלה מהדקה ה-41 והסתגרה ברחבה שלה. שער בתוספת הזמן של רועי גורדנה, איזן את התוצאה ל-1:1, עשה צדק וקבע - מ.ס אשדוד טרם נוצחה העונה.
גורדנה מול הגנת רעננה. שער שלו חילק נקודות.(צילום: טל אקוקה)

 

אשדוד שחסרה את עושה המשחק שלה, שלומי אזואלי הפצוע, שלטה ברבע השעה הראשונה והייתה גם ראשונה לסכן. חילופי מסירות יפים באגף ימין (12) הביאו את הכדור לרועי גורדנה, שהגיע לאחד על אחד אחד מול אסף צור שוער רעננה, אבל בעט החוצה. רעננה גם היא הייתה במשחק ו-8 דקות אח"כ יוג'ין אנסה נגח מקרוב ומשפתי ניפק עצירה גדולה.

4 דקות לסיום המחצית עלתה רעננה על הלוח. עדי נמני, עם עוד פעולה מצוינת באגף ימין, מצא את דסה, שמצא את החיבורים של משפתי קרוב מאוד לרחבת החמש. 0:1 רעננה בדקה קריטית. אשדוד ירדה למחצית עם ידיעה שהיא לא נופלת מהיריבה.

גוזלן במחצית הראשונה. מחפש את השער הראשון.

אשדוד נכנסה למחצית השנייה מצוין לאחר שני חילופים של אלבי במקום אבו עקל ומוחמד כנעאן במקום שובל גוזלן. שגיב יחזקאל הגיע בדקה ה-47 להזדמנות שממנה עושים רק שער, הוא ניסה להתקדם עוד מטר ואיבד הזדמנות בטוחה לשער. בדקה ה-53 זה כבר היה עוד יותר קרוב. דין דוד ממטר בעט כדור שפגע בשןער רעננה ולא נכנס. החמצה בטוחה מארץ ההחמצות. רעננה מצידה נכנסה למגננה לקחת את הנקודות. היא הסתפקה בבונקר עם יציאות למתפרצות. אשדוד הרגישה כי אלה הדקות שלה ורצתה לנצל אותן לשער.

אבל ככל שהדקות חלפו במחצית השנייה, רעננה ויתרה על המשחק ונכנסה לבונקר בכדי לשמור על התוצאה ולאשדוד היה קשה מאוד לפרוץ אותו, למרות שהיא זו ששלטה במחצית באופן כמעט טוטאלי. אשדוד היית ראויה לשער, אבל היא לא הצליחה מול כמעט 10 שחקנים ברחבה שרעננה סגרה איתם את השער. אבל הצדק קרה בסוף. בתוספת הזמן גורדנה בעט מ-22 מטרים פנימה 1:1. גורדנה עשה את הצדק ושלח את אשדוד עם נקודה ועם מאזן של אפס הפסדים העונה בליגה.

מ.ס אשדוד: משפתי, סזנו, אוואני, ברדע (עבודי, 84), גיל כהן, אבו עקל (אלאבי, 46), אווסו, אבו עקל, דוד, יחזקאל, גוזלן (כנעאן, 46)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך