הוספת מרפסות שמש באשדוד

מה זה עבודות עפר? האם נדרש איש מקצוע ספציפי לצורך ביצוע העבודות הללו? האם חייבים לבצע את העבודות הללו לפני שמתחילים את תהליך בניית הבית? מה כוללות העבודות האלה? אם אתם נמצאים בשלב של טרום בניית הבית הפרטי שלכם, סביר להניח שתצטרכו לבצע עבודות שונות הקשורות ביישור השטח והכנתו לבנייה ועל כך נדבר בשורות הבאות.

בדקו את עמדת השכנים בבניין

תחילה אתם רוצים לבדוק היכן עומדים השכנים שלכם בעניין של הוספת מרפסת. במידה ותוכלו להגיע להסכמה של כלל הדיירים להוסיף מרפסת, תוכלו להוסיף את המרפסת שלכם על בסיס מרפסת עמודים כשכל מרפסת נשענת על עמודים הנמתחים מהמרפסת שמתחתיה מקומת הקרקע ועד קומת הגג. בהוספת מרפסת לכלל הדיירים גם עלות הפרויקט עבור כל דירה יהיה נמוך יותר מאשר אם תבצעו את ההוספה לדירה שלכם בלבד. שימו לב שיהיה עליכם להשיג הסכמה של כלל הדיירים על מנת ליצור רצף של מרפסות מלמטה עד למעלה, אם כי מאחר ומדובר במהלך לא יקר במיוחד, סביר להניח שעם קצת מאמץ תוכלו להסדיר את העניין מול השכנים. אם השכנים שלכם לא מעוניינים בכך או שאתם לא מצליחים לייצר הסכמה כוללת, תוכלו לבחור באופציה של מרפסת תלויה שהיא מרפסת לא פחות טובה.

הוצאת היתר בניה

מאחר והוספת מרפסת הוא מהלך שכרוך בשינוי המעטפת החיצונית של המבנה באופן שנראה כלפי חוץ ומשפיע על הסביבה, יהיה עליכם להגיש בקשה להוצאת היתר בניה עבור הוספת מרפסת. במקרה של הוספת מרפסות שמש באשדוד, יהיה עליכם לפנות לוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית אשדוד. את הפנייה יש לבצע באמצעות הטופס המתאים ולצרף את כל המסמכים הנדרשים, לרבות תכנית בנייה. מומלץ להיעזר באיש מקצוע המתמחה בתחום זה או באדריכל שיתכנן עבורכם את המרפסת ויכול לסייע גם בתהליך הבירוקרטי של הוצאת היתר בנייה.

בלקון מרפסות מתמחה בהוספת מרפסות שמש לבניינים קיימים

בחירת קבלן מרפסות מומחה

לבסוף, את המשימה של הוספת המרפסת אתם רוצים להשאיר בידיו של קבלן המתמחה בתחום של הוספת מרפסות ולא בידי קבלן שיפוצים כללי. הוספת מרפסת הוא פרויקט שמחייב ידע מקצועי ומתודולוגיות עבודה נרחבות שמרבית השיפוצניקים פשוט אינם מכירים. עבודה בגובה רב, ניסור בטון, הוספת פלטפורמת קורות פלדה מבית קיים ועוד שורה של אתגרים שאיתם יש להתמודד בתהליך הוספת המרפסת – כל אלה מחייבים איש מקצוע מומחה וסביר להניח כי לא תתקשו למצוא גורם מקצועי המציע שירותי בניית מרפסות בבית משותף באשדוד. אך לפני הכל פנו לאדריכל שיתכנן עבורכם את המרפסת, טפלו בנושא של הוצאת היתר בניה מול עיריית אשדוד ומשם הדרך פתוחה בפניכם עד לבניית המרפסת שתמיד חלמתם עליה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך