שבוס אשדוד מתרחבת: תפעיל קו אוטובוס בשבת לערים נוספות

ארגון שבוס הודיע כי הוא מרחיב את פעילותו מחוץ לעיר אשדוד, ובקרוב מאוד יחל לפעול קו 333 מאשדוד לראשון לציון ותל אביב, הפרטים המלאים בכתבה

לפני מס' חודשים הושקה תכנית שבוס באשדוד, המאפשרת תחבורה ציבורית בשבת באזורים מסויימים, ומופעלת ע"י עמותה שמעודדת תחבורה ציבורית בשבת.

ביום שישי האחרון הודיעה עמותת שבוס אשדוד כי היא מרחיבה את הפעילות שלה גם לערים נוספות, ובהמשך השבו תתפרסם התכנית המלאה, כיצד יופעל קו חדש בשבתות מאשדוד לתל אביב ולראשון לציון.

מטעם העמותה נמסר "החל משבוע הבא (27.9), במשך ימי שישי אוטובוס השבת של אשדוד מגיע גם לראשון וגם לתל אביב! החל משישי הבא, אנחנו מגיעים לסינמה סיטי בראשון וגם נמל תל אביב!
מתווה הקו יהיה בדיוק כמו קו 333 – ויתפרסמו השבוע בדיוק כלל התחנות שלו".

בשבוס הוסיפו "השירות הוא אך ורק לחברי שבוס, דמי חבר של 20 שקלים בלבד לשנה, חייב לעשות הזמנה מראש לשירות דרך האתר שלנו, עלות הנסיעה מאשדוד לתל אביב תעלה 20 שקלים הלוך חזור 35 שקלים. עלות לראשון 15 שקלים הלוך חזור 25 שקלים, שעת היציאה מאשדוד בתחנה הראשונה תיהיה 21:30 והחזור מת"א יהיה ב2:00 בלילה, עוד פרטים בהמשך השבוע!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך