מכבי אשדוד הודחה מגביע "ווינר" בכדורסל

הפועל "SP מצר" ת"א גברה על מכבי אשדוד 92:111 ותפגוש את יריבתה העירונית ברבע גמר גביע ווינר סל. יש למכבי אשדוד עוד מה לתקן. אשדוד נשארה במרחק סביר במשך שלושה רבעים, אבל לאחר יציאתו של ליאור אליהו, נפלה מהרגליים ונכנעה לקצב של המארחים.
פתח בהפסד. אליהו. (צילום: עודד קרני)

העונה נפתחה. לא רשמית, אבל רשמית בעצם. במשחק הראשון של העונה, בגביע "ווינר", הודחה מכבי אשדוד לאחר שנוצחה בחוץ על ידי הפועל ת"א 92:111. יש עוד מה לאשדוד לתקן לקראת העונה שבפתח. מילה טובה לליאור אליהו שעד שיצא ב-5 עשה הכל להשאיר את אשדוד במשחק. מר גרינברג שהגיע רק לפני כשבוע צריך לעבוד.הוא הוכיח שהוא יודע. גביע "ווינר" מת…תחי הליגה.

גינת מתל אביב עלה עם 9 הנקודות הראשונות של האדומים בזמן שאשדוד מסתפקת בסל בודד של אליהו ודאנק גדול של רודריגז שלח את גרינברג לפסק זמן מהיר, 2:11. שלשות של דגלאס והנטון (שתיים) הכניסו את "הדולפינים" לעניינים. אבל בריסקר החזיר את היתרון לאדומים בקליעות עונשין ואסיסט לשלשה של גריפין, 21:24. ברנדוויין דייק מהקו ובוכמן הפך את התוצאה מחצי מרחק, 24:25 לאשדוד אחרי 10 דקות.  הפועל ת"א חזרה ללחוץ ולהתלהב ועם סלים קלים של מדר ורודריגז ברחה לפער דו-ספרתי, 33:44. אשדוד צימקה אבל המארחים חזרו מפסק זמן עם אנרגיות חדשות, וסיימו מחצית התקפית מצוינת ביתרון 46:57.

גינת. תצוגה יפה בדרך לרבע הגמר (צילום: עודד קרני)

הפסקת המחצית לא ממש עצרה את הפועל ת"א, שבהובלת גריפין וגינת המשיכה להגדילה את הפער, 51:65. ברנדוויין מנע בריחה ברצף קליעות עונשין, מדר מהקו סגר את הרבע, 71:82 לאדומים. סלים של אליהו והנטון שוב צמצמו לחד-ספרתי.  אבל אז אליהו יצא בחמש עבירות והאדומים המשיכו לברוח עד 92:111 בסיום לאדומים.

קלעו למכבי אשדוד: הנטון 20 (3-5 לשלוש, 8 ריבאונדים), ג'ונסון 15 (3-8 לשלוש, 6 אסיסטים, 7 איבודים), דיקרסון 13 (9-9 מהקו), ברנדוויין 12 (10-14 מהקו), לוינסון 8, דגלאס 6, בוכמן, פרואינד, בן משה ואליהו (4 איבודים) 4 כ"א, עבו 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך