בשבוע הבא: סרטים בקולנוע ב10 שקלים בלבד

החל מהשבוע הבא ביום רביעי ה25.09 יחל בכל הארץ "יום הקולנוע הישראלי" בו יוקרנו סרטים ב10 שקלים בלבד
מחיר כרטיסי הקולנוע ממשיך לעלות

יום הקולנוע הישראלי יתקיים ביום רביעי הבא, 25 בספטמבר, ובמסגרתו ניתן יהיה לצפות בסרטים ישראליים במחיר של עשרה שקלים בלבד לכרטיס.

היוזמה, שמתקיימת השנה בפעם השישית, היא תוצאה של שיתוף פעולה בין משרד התרבות והספורט לבין התאחדות ענף הקולנוע, והיא תתקיים בכל רשתות בתי הקולנוע ברחבי הארץ. במהלך כל היום יקדישו בתי הקולנוע את כל המסכים אך ורק לסרטים ישראליים חדשים. במסגרת היום הזה יוקרנו 29 סרטים ישראליים, חלקם בהקרנות בכורה חד פעמיות.

בשנה שעברה הגיעו לבתי הקולנוע במהלך יום הקולנוע הישראלי כ־120 אלף בני אדם.

התאחדות ענף הקולנוע מעניקה ביום הקולנוע הישראלי אות הוקרה ליוצר קולנוע שיותר ממיליון צופים ראו את סרטיו. השנה תוענק אות ההוקרה לשחקן איציק כהן, שכיכב בארבעה סרטים שמשכו צופים רבים: "סימה וקנין מכשפה" של דרור שאול (2003), "סיפור גדול" של שרון מימון וארז תדמור (2009), "ישמח חתני" של אמיל בן שמעון (2016) ו"מכתוב" של עודד רז (2017) – ששבר שיא של 31 שנה ומכר יותר מ-600 אלף כרטיסים. ארבעת הסרטים בכיכובו של כהן מכרו 1,250,000 כרטיסים.
בשנה הקרובה צפוי כהן לככב בסרטו החדש של ערן ריקליס "עכביש ברשת", שבו הוא משחק לצידם של בן קינגסלי, מוניקה בלוצ'י ואיתי טיראן. הסרט יוקרן לראשונה בטרום בכורה במסגרת יום הקולנוע הישראלי.
בין הסרטים שיוקרנו ביום הקולנוע הישראלי, יהיו גם סרטים שמועמדים לפרס אופיר בקטגוריית הסרט הטוב ביותר: "ימים נוראים" ו"עיניים שלי". עוד סרטין שיוקרנו: הקומדיה "תל אביב על האש", "אישה עובדת" שעוסק בהטרדה מינית, "הבלתי רשמיים" שעוסק בהקמתה של תנועת ש"ס, "מחילה", "בשורות טובות", "קולות רקע", "פול גז" ו"מאמי", העיבוד המסקרן לאופרת הרוק מהאייטיז.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך