יו"ר אסותא אשדוד: "בית החולים צועד ומתפתח בכיוון הנכון"

בטקס הרמת כוסית לרגל ראש השנה שהתקיים אתמול (רביעי) ציינו לשבח גם העובדים המצטיינים על תרומתם להצלחת בית החולים

זו השנה השלישית שמתקיים בבית החולים אסותא אשדוד הטקס המסורתי של הרמת הכוסית לרגל בואה של השנה החדשה עלינו לטובה. המעמד נוצל להפניית זרקור לכברת הדרך שנעשתה בבית החולים מאז פתיחתו, ולהבעת הוקרה למעובדים המצטיינים שתרמו להצלחתו של בית החולים בתחומים השונים.

את האירוע שהתקיים בלובי של בית החולים בהשתתפות כלל העובדים, כיבדו בהשתתפותם צמרת מכבי ואסותא, בראשותו של יו"ר אסותא ומנכ"ל מכבי מר רן סער. כן השתתפו: יו"ר אסותא פרופ' שוקי שמר, יו"ר מכבי, פרופ' משה רווח, שרת הקליטה לשעבר ותושבת העיר הגב' סופה לנדוור, ועוד.

האירוע נפתח בדבריו של רב העיר הרה"ג ר' יוסף שיינין שליט"א. הרב שיינין המלווה את בית החולים בהכוונה הלכתית לאורך כל השנה, הביע את הערכתו לצוות המטפל ועמד על מהותו של האירוע שצוין בשם 'הרמת כוסית'. הוא הזכיר את דברי דוד המלך בתהלים 'כוס ישועות אשא ובשם ה' אקרא' ובירך את המשתתפים כי בשנה הבאה יזכו 'לברך על כוס מלאה'.

אחריו נשא דברים יו"ר מכבי פרופ' משה רווח, שציין את כברת הדרך שנעשתה בידי בית החולים, שלמרות שחלפו רק שנתיים מאז פתיחתו זכה להציל חיים רבים, ולפלס את דרכו בהתמדה ובנחישות לקדמת מערכת הבריאות הציבורית בארץ. יו"ר אסותא אשדוד ומנכ"ל מכבי שרותי בריאות, רן סער, עמד על תרומתו של בית החולים לציבור תושבי אשדוד והסביבה, כשבמקרים הרבים והיומיומיים הנעשים בכל המחלקות הוכחה נחיצותו של בית החולים. הוא הביע תודה לצוות בית החולים ולרופאים שתרמו את כל כולם להצלחתו של בית החולים, כשבזכותם אכן מצליח בית החולים להתרחב ולשגשג. "בית החולים צועד בכיוון הנכון" אמר, "הוא גדל ומתפתח ועוד יגדל ויתרחב".

בין היתר סיפר על פתיחתה של מח' הרדיותרפיה, שכבר עתה מטפלת בתושבים רבים המקבלים את סל הטיפולים המלא שכולל הקרנות ועוד, באמצעות מכשור מתקדם וטכנולוגיה מהטובות בעולם ובעיקר, תוך מתן יחס אישי. בקרוב, סיפר, תחל לפעול גם המחלקה הנוירולוגית שתיתן מענה בתחם שעד כה היה חסר בבית החולים. "אנו פועלים כל העת לשפר ולהרחיב" אמר סער, שהודה לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, שתמיכתו בבית החולים מורגשת לאורך כל הדרך. הוא הביע תקווה כי גם הממשלה תמלא את חלקה והיא תגדיל את מספר המיטות ל600, כשבכך יהיה ניתן לתת מענה מיטבי יותר לציבור.

מנכ"ל בית החולים, פרופ' חיים ביטרמן, המלווה את בית החולים מאז יום פתיחתו ואף קודם לכן, שבנה את המערך הרפואי מהיסוד, הביע במילים נרגשות תודה להנהלת ולצוות הרפואי וציין כי "זכינו להקים מוסד רפואי מתקדם, משוכלל, ובעיקר כזה שבו מורגש שנותנים את הלב". פרופ' ביטרמן מסיים בקרוב את תפקידו לאחר שקיבל תפקיד חדש במערכת הבריאות הממלכתית, ציין כי הוא בטוח שבית החולים לא ישקוט על שמריו אלא יגדל ויתרחב, וזאת בזכות חזונם של מייסדיו וההתלהבות המאפיינת את עובדיו.

את האירוע הנעימה תזמורת בית החולים, המורכבת מרופאים שבזמנם הפנוי שוקדים על טיפוח הכישרונות המוזיקליים. בסיומו, במנהג שכבר הפך למסורת, זימן מנהל מח' משאבי אנוש, מר תבור אנושי, את העובדים המצטיינים שנבחרו מכל המחלקות והעניק להם לקול תשואות הקהל תעודות הוקרה בצירוף זר פרחים – להבעת תודה והערכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך