צפו בתוצאות הסופיות: כמה אשדודים הצביעו לרשימה המשותפת ולרון קובי?

איזו מפלגה היא הפתעת הבחירות, מי נחלשה, מי הצביע למפלגה הנוצרית ומי לפיראטים, כל הפרטים על אופי ההצבעה של האשדודים, מרתק

הבחירות לכנסת ה- 22 הסתיימו ביום שלישי האחרון בשעה 22:00 בלילה, אך רק הבוקר התעדכן אתר ועדת הבחירות המרכזית עם נתוני האמת שמלמדים הרבה על הבחירה של תושבי העיר אשדוד.

אך, מתברר שלמעט המפלגות הגדולות שקיבלו נתח יפה מתושבי אשדוד, ישנם גם תושבים שחושבים אחרת ונתנו את קולם באופן לא צפוי למפלגות לא כל כך ראליות.

תחילה המפלגות הגדולות, בסיום מערכת הבחירות התברר שהפתעת העיר אשדוד היא ללא ספק אביגדור ליברמן שמפלגתו הצליחה לגרוף 20,091 קולות, ומקדימה אותה בראש הרשימה מפלגת הליכוד שגרפה 35,603 אך נחלשה לעומת הפעם הקודמת.

כחול לבן נשארה בערך באותו המספר כמו בפעם שעברה, כאשר הצליחה לשכנע 18,592 מצביעים, ואילו שס שנחשבת להפתעת הבחירות השניה אחרי ליברמן הצליחה להגדיל משמעותית את מס' הקולות ל- 16,083, מיד אחריה יהדות התורה שדורכת במקום עם 13,555 קולות.

בפער אדיר אחריהן נמצאות מפלגת ימינה עם 3,609 קולות, ומפלגת העבודה גשר עם 3,112 קולות, כאשר מיד אחריהן נמצאת 'עוצמה יהודית שלא עברה את אחוז החסימה אך גרפה 1,670 קולות, הרחק ממנה נמצאת מרצ עם 667 קולות.

וכאן מתחיל להיות מעניין, מסתבר שתושבי אשדוד אוהבים להצביע גם למפלגות קטנות וזוטרות שאיש כמעט לא הכיר, או שאיש לא צפה שישנם אשדודים שמצביעים להם, כדוגמת רון קובי או הרשימה המשותפת.

אחרי מרצ מופיעה ברשימה מפלגת צומת שזכתה ב- 166 קולות של תושבי אשדוד, אבי יאלו האיש שהוביל את מחאת יוצאי אתיופיה זכה רק ל- 88 קולות, אדום לבן שגם הרימה את דגל אפליית יוצאי העדה זכתה רק ל- 87 קולות.

רון קובי והימין החילוני שכנעו 66 אשדודים להצביע להם, ואילו המפלגה האנונימית זכויותנו בקולנו גרפה 42 קולות של תושבי אשדוד. מיד אחריה מופיעה הרשימה הערבית המשותפת עם 35 קולות, עוצמה כלכלית עם 32 קולות, מתקדמת עם 31, נועם עם 29 קולות, הפיראטים עם 22, התנועה הנוצרית עם 22, והאחדות העממית הערבית עם 21 קולות.

יש עוד כמובן, צפו בתיעוד:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך