רכב על טרקטורון, ללא קסדה ורשיון כשהוא מרכיב את אשתו וילדיו כשהוא שתוי

 אתמול, שלישי, עצרה משטרת ישראל בעיר אשדוד, נהג טרקטורון בעת שרכב ללא קסדה וכשהוא מרכיב את אשתו ושני ילדיו הקטנים. בדיקה העלתה כי הנהג לא הוציא רישיון נהיגה מימיו ורמת האלכוהול בגופו גבוהה מהמותר בחוק. בסיום חקירתו שוחרר וזומן לדין בהליך מהיר. כלי הרכב נתפס בידי המשטרה.
צילום: דוברות המשטרה.

במהלך פעילות אכיפה שערכו אתמול, שלישי,  שוטרי התנועה בעיר אשדוד נעצר נהג בן 36 תושב יבנה לאחר שנהג על טרקטורון בחניית חוף באר שבע בעיר. השוטרים הבחינו בנהג כשהוא רוכב ללא קסדת מגן ובנוסף מרכיב את אשתו ושני ילדיו (בני 10 ו-2) ללא קסדה.

בדיקה מעמיקה העלתה כי לא פחות חמור מכך, הנהג לא הוציא רישיון נהיגה מימיו. ואם לא די בכך, בבדיקת "ינשוף" נמצא כי ריכוז האלכוהול בליטר אחד של אויר נשוף בגופו הוא 360 מיקרוגרם. הנהג הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר שבסיומה שוחרר וזומן למועד דיון בבית משפט לתעבורה בהליך מהיר, ואת הטרקטורון השאיר בידי המשטרה והוא הושבת למשך 30 ימים במהלכן יאוחסן במגרש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך