מאות בפתיחה הרשמית של קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד

בשני בערב ערכה קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, את הערב הרשמי לעונה הקרובה במסעדת ׳ארמיס׳. מאות הגיעו לתמוך ולהכיר את הסגל החדש, עם הקפטן ליאור אליהו. לאור ההצלחה הוחלט להפוך את הארוע למסורת.

מאות אוהדי מכבי אשדוד בכדורסל, הגיעו בשני לערב פתיחת העונה שאורגן ע"י הנהלת המועדון, והתקיים זו הפעם הראשונה ונחל הצלחה גדולה.

זה היה ערב רשמי שבו האוהדים הרבים הצביעו ברגליים ובאו להכיר, לתמוך ולעודד את שחקני המועדון.

הקפטן ליאור אליהו.

בלטו בנוכחותם ילדי מחלקת הנוער והוריהם שהפסיקו את האימונים ובאו לפרגן לקבוצת הבוגרים. הערב כלל הצגת השחקנים, דבר קפטן הקבוצה ליאור אליהו ועוזר המאמן דניאל גוט, שקראו לקהל הרחב לבוא ולעודד את הקבוצה במהלך כל העונה. האוהדים וילדי מחלקת הנוער הסתובבו בין הסגל שוחח והצטלם עם השחקנים. במקום הוצבה עמדה למכירת מינויים ותור ארוך השתרך לקניית מנוי.

הארוע התקיים בחסות מסעדת "אראמיס", חוף לידו באשדוד, בהנהלת רונן ורומן הבעלים שתרמו את המקום לטובת המועדון.

מאות הגיעו להכיר את השחקנים החדשים.

בלט בעדרו מאמן הקבוצה בראד גרינברג שלא הספיק להגיע בגלל עיכוב בטיסה. גרינברג שנחת מאוחר יותר וכבר יעביר את האימון בשלישי.

בהנהלת המועדון הביעו סיפוק רב מההענות הגדולה מאוד של האוהדים שהיה מעבר לציפיות ומקווה שיגיעו במהלך העונה לעודד את הקבוצה.

יש עתיד. הנוער הגיע גם.

https://www.facebook.com/מכבי-אשדוד-כדורסל-הדף-הרשמי-101096874619767/?referrer=whatsapp

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך