יד אחת רחוק מניצחון. אשדוד סיימה בתיקו 2:2 שער ניצחון נפסל לה בתוספת הזמן

מ.ס אשדוד והפועל באר שבע שתיהן במשחק מעולה, נפרדו בתיקו 2:2 בדרבי של "הדרום", דרבי ששלח את הקבוצות רק עם נקודה אבל עם הרבה מחמאות. אשדוד הוליכה 0:1, משער ראשון של הבלם האוגנדי טימותי אוואני, באר שבע הפכה ל-1:2 ואשדוד עם שער חכם של שלומי אזולאי ידעה לסיים את המשחק בחלוקת נקודות צודקת. שער "ניצחון" של שובל גוזלן נפסל לאחר שהשופט צפה ב-VAR ופסל אותו, בטענת נגיעת יד.
יש חבורה שמחה על אוואני. אשדוד כובשת את הראשון (צילום: טוטו פוטו)

יש משחקים שזוכרים. זה היה אחד מהם. מ.ס אשדוד והפועל באר שבע התחלקו בתיקו 2:2, שכולו הנאה לקהל. זה לא רק 4 השערים זה הקצב, האירועים ליד השער ובכלל. זה היה "דרבי של הדרום", כמו שדרבי צריך להיות. משחק של שתי קבוצות שוות על הדשא ואולי זוהי מ.ס אשדוד החדשה השנה, קבוצה שיכולה לכל קבוצה. אשדוד תצא מאוכזבת כי היא כבר ניצחה 2:3, בתוספת הזמן, אבל ה-VAR ניצח אותה ושער "הניצחון" של שובל גוזלן נפסל בטענת נגיעת יד.

לא ישבנו לנקות את הלכלוך מהכסא ואשדוד עלתה ליתרון. שלומי אזולאי שלח את שטקוס שוער באר שבע, לזינוק להוציא שער בטוח לקרן. אזולאי עצמו הוציא את הקרן, ברדע נגח פעם אחת והכדור הגיע עד לטימותי אוואני הזר מאוגנדה, שרק חזרה ארצה לאחרונה ממשחק הנבחרת שלו, מה שלא הפריע לו לשלוח כדור חכם לרשת 0:1 לאשדוד. שער ראשון בארץ לאוואני, אבל בעיקר שער מהיר ומפתיע.

מ.ס אשדוד המשיכה ללחוץ ולחפש את השני. אולי זה מלמד על מ.ס אשדוד של השנה. לא מפחדים גם כשבאר שבע מולם. אשדוד הייתה הטובה ברבע השעה הראשונה, יותר והיתה קרובה לשער שני, יותר מאשר באר שבע לשיוויון.

דין דוד כמעט מבשל ליחזקאל. (צילום: טוטו פוטו)

אבל בצד השני הייתה באר שבע, קבוצה שאם נותנים לה לשחק היא משחקת. אזולאי שפתח מצוין עלה מעט גבוה מידי , בכדי לארגן את משחה של הקבוצה. באר שבע ניצלה את "החור"בקישור והחלה להתלט על המשחק. היה ברור שאסור לתת לבאר שבע שליטה כזו. השער הגיע בדקה ה-22. כדור הוגבה לרחבה, הסלייבנק הקדים את אספה ונגח פנימה 1:1. באר שבע עשתה גם את השני, אבל הוא נפסל בטענת נבדל.

אשדוד ספגה, אבל לא ויתרה. דין דוד (25) הוציא רוחב מצוין לתיבת ה-5 של באר שבע ושגיב יחזקאל החמיץ במעט את הכדור ואת השער. השריקה למחצית הורידה את שתי הקבוצות עם שער לכל אחת ובעיקר מחצית שנחלקה בדיוק כמו התוצאה, מבחינת השליטה.

השער של אזולאי. שער חכם . (צילום: טוטו פוטו)

מה שעשתה אשדוד לבאר שבע היא עשתה לאשדוד. שתי דקות במחצית השנייה. נאור סבג נגח כדור שמשפתי כבר ראה יוצא, הכדור פגע במשקוף ובן סהר נגח את הריבאונד פנימה 1:2 לבאר שבע. מהפך. אבל הפעם אשדוד הייתה במשחק, כמו בעונה הזו. אספה חטף כדור ברחבה של באר שבע, השאיר לדין דוד שהוציא רוחב (52) לשלומי אזולאי והאחרון בעט כדור חלש אבל חכם ומדויק פנימה. 2:2. איזה משחק יש.

מ.ס אשדוד נראתה מצוין אחרי השער. דין דוד (56) נשלח לכדור נהדר של שגיב יחזקאל. דוד ניצל את המהירות שלו ועבר את הבלם שלו (הגנה איטית של באר שבע) ודהר לשער לעשות את השלישי. כולם כבר חיכו לשער ודוד בעט כדור ליד הקורה. החמצה של שער בטוח. שגיב יחזקאל (66) יכול היה למסור ולהשאיר את דין דוד באחד על אחד, אבל העדיף לכדרר עד שאיבד, איתו אשדוד איבדה הזדמנות נהדרת. רבע שעה לסיום שלח גורדנה כדור שנראה כמו שער ולויטה המחליף של שטקוס מנע אי נעימות מהאורחים.

אשדוד לחצה בכל הכח. חיפשה הכרעה בכל מחיר. הרגישה שהיא יכולה לעשות את זה. זה משהו חדש אצלה העונה. גם באר שבע מצידה ניסתה להשיג הכרעה בהזדמניות שלה ועם האיכות שלה. אבל אז הגיע תוספת הזמן. גורנדה המחליף השאיר כדור נהדר לשובל גוזלן מול השוער, גוזלן כבר כבש אבל השופט רועי ריינשרייבר הלך ל-VAR ופסל את השער.

מ.ס אשדוד: משפתי: אספה (אלאבי, 52), אוואני, ברדע, אספה, אווסו, אבו עקל (גורדנה, 55), אזולאי, יחזקאל, מושל, דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך