הלוויתו של אבי חסון ז"ל שמת לאחר שנעצר מתקיימת ברגעים אלה

הלוויתו של אבי חסון ז"ל אשר נעצר אמש(שבת) והתמוטט בתחנת המשטרה לאחר שנורה באקדח טייזר, תתקיים היום (ראשון) בשעה 17:45 בבית העלמין באשדוד, מח"ש חוקרת את מותו הטראגי

הלוויתו של קבלן השיפוצים אבי חסון ז"ל אשר התמוטט אמש (שבת) בתחנת המשטרה בעיר ומת, מתקיימת ברגעים אלה בבית העלמין באשדוד.

‏כזכור חסון נעצר בשבת לאחר שתושבים דיווחו על פורץ באזור מגוריהם, המשטרה אשר הגיעה למקום ראתה את חסון ז"ל כאשר הוא משתולל ועצרה אותו, אז החל חסון להטיח את ראשו בניידת, ולאחר מכן בקיר תא המעצר, אז לדברי המשטרה חסון נורה באקדח טייזר כדי למנוע ממנו לפגוע בעצמו, התמוטט, פונה לבית החולים ומת.

מח"ש החלה לחקור את נסיבות מותו כאשר לפי המשטרה "היה בהתקף אלים וניסה לפגוע בעצמו. במהלך ניסיונות לרסנו התמוטט". למרות הודעת המשטרה כי פונה במצב יציב לביה"ח אסותא בעיר ושם כעבור זמן קצר נפטר – מביה"ח נמסר כי הגיע מת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך