חשד: העצור מאשדוד שמת בתא המעצר – נורה באקדח טייזר

טרגדיה קשה התרחשה היום בתא המעצר בעיר, לאחר מותו של עצור אשדודי שנחשב לדמות מוכרת מאוד בעיר, כאשר מבדיקה ראשונית עולה שייתכן ומותו נגרם בשל ירי של אקדח טייזר לעברו במטרה למנוע ממנו פגיעה עצמית, המקרה נמצא בחקירת מח"ש, וגופתו של העצור תנותח
הותר לפרסום: משטרת ישראל הפעילה סוכן סמוי באזור
צילום: דוברות המשטרה

טרגדיה קשה התרחשה במהלך השבת, וככול שעוברות השעות נחשפות מימדיה. במהלך היום הודיעה המשטרה על מותו של עצור בבית החולים אסותא באשדוד לאחר שזה ניסה לפגוע בעצמו, במשטרה הגגישו כי "במהלך ניסיונות לרסנובכגי למנוע פגיעה עצמית הוא התמוטט" אך מאוחר יותר התברר כי יתכן והניסיונות לרסנו הם אלה שאולי גרמו להתמוטטותו.

על פי מקורות במשטרה, העצור (דמות מוכרת מאוד באשדוד) השתולל בעת מעצרו וניסה לפגוע בעצמו, מאוחר יותר חזר על הפעולות הללו גם בתא המעצר, ואף החמיר איתן כאשר ככל הנראה הטיח את ראשו בקיר. על פי אותו מקור "מבדיקה מקדימה עולה שככל הנראה שוטרים שניסו להשתלט עליו במטרה שלא יפגע בעצמו ירו עליו באקדח טייזר ומיד לאחר מכן הוא התמוטט, הובהל לבית החולים ונפטר".

במשטרה טענו הערב שהחקירה בעניין הועברה למחלקה לחקירות שוטרים על מנת שזו תחקור את המקרה החמור.

מבדיקה נוספת עולה שגופתו של העצור שנפטר הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, ורק לאחר שתשוחרר הוא יובא למנוחות בבית העלמין.

*דוברות המשטרה (לכיש):*

אשדוד: תושב העיר (43) נעצר הבוקר על ידי משטרת ישראל בחשד לעבירה פלילית תוך שהוא בהתקף אלים ומנסה לפגוע בעצמו בניידת ובתא אליו הוכנס בתחנת המשטרה. במהלך ניסיונות לרסנו בכדי למנוע פגיעה עצמית, התמוטט. השוטרים החלו בפעולות החייאה מצילות חיים עד הגעת מד"א והוא פונה במצב יציב לביה"ח ״אסותא״ שם כעבור זמן קצר נפטר. דיווח על המקרה הועבר למחלקה לחקירות שוטרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך