לא תצפו לא תתאכזבו

מה אתם מתבאסים על הנבחרת. זה מה יש. אנחנו דרג רביעי חמישי באירופה. היינו פעם אחת במונדיאל ופעם אחת כמעט זה מה יש # אופיר מרציאנו אקס מ.ס אשדוד מוכיח שמי שמשחק באירופה, אבל משחק, צריך להיות בהרכב. מי שלא, אז לא. # ויש את ערן זהבי. טור תבונות על נבחרת ישראל.
סידי

פעם המורה שלי בכיתה י"א אמרה לי "אני מצפה ממך, מר סידי. יש ממה לצפות". האמת צדקה. תראו מה נהיה ממני, חתיכת חכם. המורה ידעה מה היא אומרת. היא ציפתה כי היה ממה. אבל במקרה הזה אין ממה, אז אל.

כן, אל תצפו מהנבחרת בכדורגל, אז לא תתאכזבו. מה אתם באים בטענות, עשינו רק תיקו בייתי עם צפון מקדוניה, או איך שלא קוראים לה בכל פעם (שינתה את השם לבקשת, דרישת היוונים), "לא נגיע ליורו לא נגיע לפה, לא נגיע לשם, לא לאף טורניר יוקרתי", חאלס. אפשר שתפסיקו כבר לבכות, ותהיו קצת בוגרים? (אל תעלבו. להיעלב זו בחירה) זה מה יש. הלו אנחנו קבוצה בדרג רביעי חמישי באירופה. זה מה יש2. כל פעם שאנחנו מסיימים שלישי בבית, אני רץ עם דגל ישראל מסביב להתאחדות לכדורגל. למה? כי אני לא מצפה. אומר נסיים 3 ולא אחרונים או לפני אחרונים, זה הישג.

היינו פעם אחת במונדיאל. זהו. שייע פיגנבויים שמשדר ב'רדיו אשדוד אונליין', היה בין הבודדים עשו את זה. הדור שלו הפך להיות אגדה. למה? כי רק הם הגיעו ב-1970 למונדיאל במקסיקו. גם אז עשו את זה דרך אסיה ולא אירופה. מאז כלום, נאדה גורנישט (אני יכול להמשיך עם עוד שפות), אולי הדור של ברקוביץ' ורביבו היו הכי קרובים לזה. אז תיהנו מכל ניצחון. להגיע ליורו או למונדיאל, אני לא רואה אותנו מגיעים. לא בגלל שזה כישלון, אלא בגלל שזו הרמה, מה לעשות. ועוד דבר. המורה שלי בכיתה י"א הייתה חכמה…כי ידעה ממי לצפות…אנחנו היום קצת פחות.

זו היכולת. נבחרת ישראל. (צילום: התאחדות לכדורגל)

מצפה ממנו

ממנו אני דווקא מצפה. מאופיר מרציאנו הכוונה. שוער היברניאן הסקוטית ואקס מ.ס אשדוד, קיבל את החולצה הראשונה של ההרכב מול צפון מקדוניה ועשה את החלק שלו בצורה מצוינת.

לא הבנתי למה הייתה התלבטות בינו לבין אריאל הרוש. הרוש לא משחק בקביעות בספרטה רוטרדם ההולנדית, בוודאי לא כמו מרציאנו שמשחק בקביעות בשער של היברניאן ונחשב לאחד השוערים הטובים בליגה הסקוטית. אין קשר שהוא אקס מ.ס אשדוד, למרות שזה רק נותן מעט יותר כבוד לקבוצה. בעיניי מי משחק וטוב באירופה, צריך לשחק.

זה מביא אותי לנקודה האחרת. מי שלא משחק בליגה, בארץ או באירופה, שלא יישחק. במשחק מול מקדוניה הצפונית היו לפחות 3 שחקנים אם לא 4 שלא משחקים באופן קבוע בקבוצות שלהם, ועדיין שיחקו בנבחרת. ראו את זה עליהן. ראו את זה על הנבחרת. בעיניי יש חוקיות מאוד קבועה. מי שמשחק באירופה יישחק, אח"כ מי ש בליגה שיישחק. מי שלא משחק, לא פה ולא שם, שלא יוזמן. סורי. לא בגלל עונש, אבל גם לא בכדי להעניש אותנו. שחקן שלא שיחק ואין לו כושר משחק, לא יכול להיות טוב. אין מה לעשות. את זה לא אני המצאתי, עם כל החכמה.

ועוד מילה, מתוך 3 שוערים בנבחרת, מרציאנו ויואב ג'ראפי הם אקס מ.ס אשדוד. אומנם שניהם היום במקום אחר, אבל את השם שלהם הם עשו במס אשדוד. מאחורי הקלעים, או נחבא אל הכלים אם תרצו, תמצאו את מאמן השוערים של אשדוד, איתי זילפה. גילוי נאות אני מכיר את זילפה, בימים טובים אפילו אוהב אותו לצערו…. מי יודע אולי יום אחד לא יהיו רק שוערים מאשדוד בנבחרת…אלא גם מאמני שוערים.

שחקן 1
מרציאנו במדי מ.ס אשדוד

הכי מצופה

מצטער. אני חוזר בי במקרה הזה. אומנם התחלתי כי אני מבקש בלי ציפות מהנבחרת שלנו בכדורגל. אבל אני מוציא מחוץ לזה את השחקן הזה. לא יעזור. הוא רמה בפני עצמו. כן, הבנתם נכון – ערן זהבי.

אני בזמנו כתבתי לאחר שלקחו לו את הסרט שזרק, כי די. לא צריך להוציא אותו להורג. הענישו אותו והוא לא קפטן. חאלס. זהבי חזר לנבחרת ומאז לא מפסיק לכבוש. אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים, אבל מדובר בשחקן, בעיניי הכי טוב בעידן הזה, ואני לא לבד בקביעה הזו.

ערן זהבי זה שחקן שכיף לראות מצליח. שחקן שכבר נזרק/נשלח על ידי הפועל ת"א לשנת השאלה ברמה"ש והשלים הכנסה בקיוסק שצמוד למגרש. זה שחקן שהוכיח שעם הרבה עבודה, כישרון ובעיקר רצון, הכל אפשרי. נכון, גם אני מת מקנאה שאני שומע על החבילות שהוא עושה בסין (עלאק אתם לא), אבל רגע אחרי אני אומר שאם יש מגיע, אז זה לו. כי הוא עושה בתמורה, הרבה למען הנבחרת ולא מתנהג כמו איזה פרימדונה סטארית מלאת פוזות.

אני בטוח שאם המורה שלי בכיתה י"א, נו זו מהאייטם הראשון הייתה מלמדת גם את ערן זהבי, היא הייתה אומרת לו שממנו לא רק שאפשר לצפות, אלא שהוא מוכיח את זה בכל פעם שהוא שולף עוד שני אקדחים (פיו פיו) לאחר עוד כדור ברשת.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך