מכבי אשדוד תנסה לדחות את משחק הבית הראשון שלה בליגה

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד שובצה למשחק הבית הראשון ב-21.10 מול הפועל ת"א, אלא שתאריך המשחק הוא בערב שמחת תורה. בקבוצה מקווים כי מנהלת הליגה תדחה את המשחק. סטו דגלאס, עבר לגור בעיר. שביעות רצון מקליטתו החברתית של ליאור אליהו. היו"ר אסולין: הבאנו אישיות".
היו"ר אסולין
היו"ר אסולין.

מכבי אשדוד מנסה לשנות את תאריך משחק הבית הראשון  שלה העונה. אשדוד תארח במחזור השלישי את הפועל ת"א. ב-21.10. אבל מסתבר כי המשחק נופל בדיוק על ערב שמחת תורה. באשדוד רוצים לבוא לקראת הקהל שחלקו ישתתף בהקפות ובחגיגות שמחת תורה ויבקשו להעביר את המשחק ליום אחר. בקבוצה מקווים כי התשובה ממנהלת הליגה תתקבל בקרוב ויוכלו להודיע לאוהדים.

מכבי אשדוד כבר פתחה את אימוניה, באופן לא רשמי, אבל מעשי.  באופן רשמי יעשו את זה רק בשבוע הבא לאחר ה-16.10 אז ייערך ערב עם האוהדים במסעדת 'ארמיס' בו יוצג הסגל לפני קהל האוהדים.

בקבוצה יש שביעות רצון גדולה מההתאקלמות של ליאור אליהו בקבוצה. אליהו שיהיה הקפטן מגיע בתפקיד "המבוגר האחראי" בחדר ההלבשה. היו"ר ארמונד אסולין אמר על השחקן: " ליאור אליהו התחבר לקבוצה. הוא לא מדבר הרבה באופיו, אבל רואים שהוא ילד טוב. הוא זה שיצטרך לגבש את חדר הלבשה. זה תפקיד הקפטן. הגיע אלינו טיפוס מחבר. הוא גם בוגר נפשית. יש לו ניסיון, יש לו חכמת משחק. הבאנו אישיות".

'אני אשדודי'. סטו דגלאס.

מי שרואה את ליאור אליהו באימונים מספר על ליאור אליהו אחר, שמח יותר בטוח יותר. לדוגמא הוא זורק באימונים לשלשות בקצב מסחרר, מה שלא עשה כמעט בהפועל ירושלים. מספרים כי הוא פשוט נהנה בקבוצה וחוזר להיות ליאור אליהו עם שמחת החיים ושמחת המשחק.

סיפור מעניין מגיע מצדו של סטו דגלאס, המתאזרח. דאגלס החליט כי הוא עבור לגור באשדוד ושכר דירה בעיר. הוא החליט כי הוא יגור קרוב למקום בו הוא משחק. גם עליו מדברים כי יש פה שחקן ברמה גבוהה וכי הוא פשוט ישב זמן רב מידי על הספסל בהפועל ת"א וכי אשדוד עשתה פה עסקה מצוינת ויראו את זה בעקבות דקות המשחק הרבות שהוא יקבל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך