אזולאי: ״באר שבע פייבוריטית אבל לא נבוא להתגונן״

קשר מ.ס אשדוד אמר את הדברים לקראת המשחק ביום ראשון (20.15, איצטדיון הי״א) בו תגיע הפועל באר שבע למשחק ליגה. המאמן אוואט: ״הניצחון במחזור הקודם נתן לנו הרבה ביטחון ואמונה״. יוזמה ברוכה של מחלקת הנוער של המועדון לפני המשחק.

מ.ס אשדוד מחכה להפועל באר שבע שתגיע ביום ראשון (20:30) לאצטדיון הי״א. רוני אוואט המאמן ושלומי אזולאי הקשר התייחסו במסיבת העיתונאים הבוקר, שישי לדרבי של הדרום.

"אנחנו עדיין לא שיחקנו נגד קבוצה גדולה אבל ברור שבאר שבע מועדון שבשנים האחרונות בטופ של הכדורגל הישראלי וחידשה את עצמה העונה ונראית מצוין, צפוי משחק מאוד קשה. אין עניין של להיות בלחץ וכל משחק בתחילת עונה או לאורך זמן יש לו את הלחץ שלו, והניצחון במחזור הקודם נתן לנו המון ביטחון ואמונה" אמר רוני אוואט המאמן לקראת המשחק.

אוואט התייחס לנקודות החשובות להתמודדות עם חוליית  ההתקפה של באר שבע. ״כשאתה מנתח אותם אתה מבין שיש להם כל כך הרבה אפשרויות ויכולות, אבל בסופו של דבר הרוח הקבוצתית, הלהיות קרובים וצפופים ולמנוע מהם את המשחק השוטף. ככל שאנחנו נראה קבוצה חזקה ואגרסיבית גם נביא את האיכויות".

הצהרת כוונות .אזולאי.

מי שפתח בצורה נהדרת את העונה הוא שלומי אזולאי שכבש במחזור הפתיחה מול חדרה ובישל לפני שבועיים מוצ הפועל ת״א את השער הראשון:  "באר שבע פייבוריטית ברורה אבל לא נבוא להיות מאחורה להתגונן ונתקיף מהצד שלנו. גם כשאני הגעתי עם קבוצות אחרות לאשדוד תמיד המשחקים היו קשים, זה מגרש מאוד ביתי וקומפקטי ואני מקווה שנמשיך את המסורת. לכל שחקן כיף שמגיע קהל גדול ובמיוחד הקהל שלנו, ונשמח שיגיעו למגרש" אמר אזולאי.

בקבוצה  יפעילו יוזמה מבורכת מחוץ ליציעים ביים ראשון, כששחקני מחלקת הנוער ביחד עם הקהל, יאספו מוצרים מזון יבשים עבור משפחןת נזקקות לכבוד ראש השנה שבפתח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך