כאב ראש טוב לרוני אוואט

מ.ס אשדוד תארח ביום ראשון (20.15, איצטדיון הי"א) את הפועל באר שבע. רוני אוואט שיחזור לקווים יצטרך להחליט לגבי ה-11 מבים הסגל המלא שיעמוד לרשותו. אוואט: "באים לשחק כרגיל ויודעים שיהיה משחק סופר קשה, כשניצחון בו ללא ספק יתן לנו כיוון ברור".

"מבחינה מקצועית אנחנו באים לשחק כרגיל, ויודעים שיהיה משחק סופר קשה כשניצחון בו ללא ספק יתן לנו כיוון ברור". כך אמר מאמן מ.ס אשדוד, רוני אוואט, לקראת המשחק ביום ראשון (20.15, איצטדיון הי"א), מול הפועל באר שבע.

אוואט יחזור לקווים לאחר משחק אחד בו הורחק, מול הפועל ת"א, כשלרשותו יעמוד כל הסגל שנכון לרגע זה כשיר. כאב ראש טוב, אבל אוואט יצטרך להחליט איזה הרכב יפתח במשחק. זה שפתח מול הפועל ת"א, או זה שסיים את המשחק במחצית השנייה? כרגע נראה שזה יהיה ההרכב שסיים.

בקבוצה מצפים לקהל רב גם בגלל ההצלחה של אשדוד וגם בגלל אוהדי באר שבע, שיגיעו למשחק שהוא קרוב יחסית אליהם, למה שנקרא ה"דרבי של הדרום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך