תושב אשדוד שהיה חשוד בהפצת מידע רגיש על צה"ל שוחרר ממעצר

תושב העיר אשדוד נעצר לאחרונה בחשד להאזנה לרשת הקשר של צה"ל והפצת מידע צבאי, היום הוא הובא לבית המשפט שידון בהארכת מעצרו ובית המשפט החליט לשחררו.

המשטרה עצרה בפעילות משותפת עם משרד התקשורת תושב אשדוד בשנות ה-30 לחייו בחשד שהאזין בשנים האחרונות לרשתות הקשר של צה"ל בגזרת עוטף עזה.

הוא חשוד גם בהפצת מידע על פעילות צבאית בזמן אמת, עד כדי סיכון החיילים. מהחקירה עלה כי הוא הפיץ את המידע באמצעות קבוצות וואטסאפ לעיתונאים ואנשי ביטחון בעוטף עזה. במסגרת פשיטה על ביתו, נתפס ציוד האזנות. הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון.אבל לאחר מכן שוחרר.

עו"ד יוסי דגה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית תושב אשדוד שחשוד בהפצת מידע צבאי: "בית משפט קיבל את טענותינו והורה על שחרורו של מרשי ממעצר לאחר התרשמות כי החשד הסביר נמוך מאד, ואף מחומר החקירה לא עולה שהחשוד עבר עבירות אשר מצדיקות את המשך מעצרו. חשוב להדגיש שלמרשי לא הייתה כל כוונה לפגוע בבטחון המדינה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך