חגיגת בחירות ורכבי אספנות במתחם הקניות והבילויBIG FASHION אשדוד

מתחם הקניות והבילוי BIG FASHION אשדוד יחלקו לכם בלונים לציון החגיגה הדמוקרטית, ובחנויות המתחם ימתינו לכם מבצעים שווים ובלעדיים ליום זה
צילום: ביג פאשן

יום הבחירות הוא כידוע יום שבתון והזדמנות להנות עם המשפחה רגע לפני או אחרי שאתם ניגשים לקלפיות. במתחם הקניות והבילוי BIG FASHION אשדוד יחלקו לכם בלונים לציון החגיגה הדמוקרטית, ובחנויות המתחם ימתינו לכם מבצעים שווים ובלעדיים ליום זה.     

בשבת שלאחר מכן, 21.9.19, אל תפספסו את מועדון "החמש" שיגיע להתארח ב -BIG FASHION אשדוד, כמו בכל שבת שלישית של החודש. אתם מוזמנים להגיע למתחם בהרכב משפחתי מלא ולצפות ברכבי אספנות נדירים ומרשימים שיעוררו בכם המון נוסטלגיה מתוקה. התצוגה פתוחה לקהל המבקרים בין השעות 10:00-13:00.

עבור ההורים הטריים מביניכם, כדאי לנצל את ההזדמנות ולהצטרף לסדנאות ייחודיות לאימהות ותינוקות שמתמקדת בצרכי התינוק בחודשים הראשונים שלאחר היוולדו ומקנה לאימהות כלים להתחלה קלה ושמחה. בתאריך 16.9 הסדנא תעסוק במוסיקה ותנועה לקטנטנים – לחיזוק מערכת שיווי המשקל תוך כדי הנאה. בתאריך 23.9 הסדנא תשים דגש על חשיבות השכיבה על הבטן והדרך לשפר את התנוחה. הסדנאות יתקיימו בין השעות  11:15-12:15. הכניסה חופשית וללא תשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך