האלופה הודחה בחצי גמר גביע ווינר בכדוריד

רמה"ש הדיחה את האלופה הפועל אשדוד בחצי גמר גביע 'ווינר' כשניצחה אותה 24:30. באשדוד חשבו להגיע לפחות לגמר ולנסות להביא אולי תואר רשמי ראשון העונה. באשדוד לא שיחק הזר דויד ספילר.
אשדוד מול רמה"ש. בחצי הגמר. צילומים: אילן לוי, א.ס רמה"ש.

אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד לא תעלה לגמר גביע "ווינר" בכדרויד. אשדוד נוצחה הערב מול רמה"ש, בחוץ. המדובר באכזבה לאלופה שרצתה להשיג את התואר הראשון שלה העונה.

העולה הראשונה לגמר גביע ווינר-שופטים שייערך ביום ראשון היא א.ס SGS  רמה"ש, שגברה הערב 24:30 על האלופה הפועל אשדוד. רמה"ש תוכל לנסות להגן על התואר שבו זכתה בעונה שעברה במפעל ע"ש מויזס רש – הרבה בזכות התעלות שלה בדקות הסיום.

במצב של 19:19, הקבוצה שמודרכת על ידי ניקולה מקסימוביץ' ברחה בריצת 2:8 והכריעה את האלופה שחסרה את דויד ספילר הסלובני. גאבור לנגהאנס חזר לשחק אבל לא בלט.

הרבו לכבוש לרמה"ש – מילאן פאבלוביץ' 6 שערים, ג'ורג'ה ג'קיץ' 5 שערים ו-8 אסיסטים, פרדראג ויין 4 שערים ו-7 אסיסטים. גיל פומרנץ 3. שוערים – גיל יעקב סיפק 7 עצירות מ-22 זריקות, ויהב שמיר 6 מ-15. בשורות אשדוד – טל הרשקוביץ 7 שערים, ניבו לוי 6, יוסי ביטרמן 4. שפטו ירון בן דן ואסף פארן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך