תיזהרו לחטט באף בכביש. שוטרת נתנה דוח לנהג שחיטט באף

לפני יומיים קיבל נהג באזור חיפה את הדו״ח הזה לאחר שחיטט באפו בזמן נהיגה. זה עלה לו 500 שקל ו-2 נקודות. מהמשטרה נמסר: "השוטרת שעסקה בפעילות אכיפה סמויה, רשמה לנהג דוח בגין נהיגה בחוסר זהירות לאחר שזיהתה כי הוא מסכן את משתמשי הדרך ומסיט את מבטו מהכביש כלפי מטה מספר פעמים, לזמן ממושך ודעתו מוסחת".
משטרת ישראל

דבר כזה עוד לא ראיתם. שוטרת נתנה לנהג דוח תנועה כי: "חיטט באף ביד שמאל". הדוח ניתן לנהג, שלא האמין למה שנכתב בין היתר בדוח. הדבר מלמד אגב כי כדאי מאוד שבפעם הבאה שמגרד לכם האף תיזהרו שזה לא יקרה בכביש…אגב לנהג זה עלה ב- 500 שקל ו-2 נקודות.

הדוח המדובר.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "השוטרת שעסקה בפעילות אכיפה סמויה, רשמה לנהג דוח בגין נהיגה בחוסר זהירות לאחר שזיהתה כי הוא מסכן את משתמשי הדרך ומסיט את מבטו מהכביש כלפי מטה מספר פעמים, לזמן ממושך ודעתו מוסחת. בהתאם להוראות החוק וכפי הנדרש, נרשמו בנסיבות הדו"ח פרטים נוספים שזיהתה השוטרת, לאור טענות הנהג כי אחז את ההגה בשתי ידיו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך