סוסי משטרה בבית הספר

השבוע נערך יום קהילה אינטנסיבי לתלמידי ישיבות "בית יוסף", "אורחות חיים אברהם" ולחלק מילדי מרכז "מגן הלב". הוא כלל הדרכה של תחנת הכבאות באשדוד על יכולות הכבוי וההתמודדות של לוחמי האש עם אתגרי החירום שעומדים בפניהם בכל עת.

יום קהילה הינו יום מיוחד אותו מארגנת משטרת אשדוד עבור ילדי בתי הספר ומטרתו העלאת המודעות לביטחון אישי ובטיחות. בשנים האחרונות, יום זה מתקיים מידי שנה במוסדות התורניים בפאתי העיר, בשיתוף ובתיאום מלא של מנהלת התעשייה, אליו מצליחה משטרת ישראל לרתום את כל גורמי הביטחון וההצלה. כך אפשר למצוא יחידות מיוחדות של המשטרה, נציגי כבאות ולוחמי אש ונציגי מג"ב וביטחון.

השבוע נערך יום קהילה אינטנסיבי לתלמידי ישיבות "בית יוסף", "אורחות חיים אברהם" ולחלק מילדי מרכז "מגן הלב". היום תוכנן ובוצע ע"י השוטר הקהילתי לוי שמואל, בתיאום ובסיוע מלא של מנהלת התעשייה ומנכ"ל "בית יוסף", וזכה להצלחה רבה. "מטרת היום היתה להעצים ולהקנות ידע בקרב התלמידים על יכולות ופעילויות חשובות של גורמי הביטחון הפועלים במרחב העיר בשגרה ובחירום" אומר מר אפרים בנוב, ראש מינהלת תעשייה ומציין כי "ביום זה השתתפו כ-150 תלמידים, מנהלים ומחנכים, בראשות: מנכ"ל ומנהל החינוכי של בית יוסף ומנהלת מגן הלב אשר שמחו לראות תלמידיהם לומדים על בטיחות וביטחון ונהנים מכל רגע".

יום הקהילה היה עמוס בתכנים והוא כלל הדרכה של תחנת הכבאות באשדוד על יכולות הכבוי וההתמודדות של לוחמי האש עם אתגרי החירום שעומדים בפניהם בכל עת. כך הציגו הם פעילות "אמיתית" של עבודת הכבאים בחירום ומשכו את עיניהם המתפעלות של הילדים. תחנה נוספת ולא פחות מרתקת היתה של יחידה במשטרה אשר הציגה רובוט חבלה ויכולותיו באיתור ובפיצוץ מטען, הצגה של כלי נשק שונים הנמצאים בשירות השוטרים ו-2 פרשי סוסים אשר הציגו את משימות היחידה. כן ניתנה הדרכה לגבי שיתופי הפעולה בין יחידות משטרתיות ופרישת חפ"ק (חדר פיקוד קדמי) ומטה משימתי של מנהלת התעשייה.

הילדים נהנו לצפות בכל הצגות התכלית ובכלים המיוחדים העומדים לרשות הגופים הממלכתיים המופקדים על שמירת הסדר והצלת חיים ובתוך כך הם למדו על אחריותם האישית לעצמם ולסביבת חייהם, על התנהגות בטוחה ועל נושא הזהירות המחייב כל אדם בבחינת "ונשמרתם לנפשותיכם". בסיום ההדרכה התכבדו כל המשתתפים בגלידת קרח, תרומת המינהלת מקופת שיתוף הציבור.

השותפים למיזם ולחוויה המרתקת הודו אישית למפקד התחנה של משטרת אשדוד סנ"צ נועם שקל ולשוטר הקהילתי לוי שמואל על ארגון יום ייחודי זה שתרם רבות לכל המשתתפים. הם ציינו את החשיבות שמעניקה המשטרה לפעילות הקהילתית, מעבר למשימות השיטור הרגילות, ורואים בזה תרומה חינוכית חשובה לתלמידי בית הספר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך