משפחתה של אילנית טקלה מבקשת: אל תפיצו סרטונים ותמונות של התאונה

משפחתה, קרוביה ומכריה של אילנית טקלה ז"ל, שנהרגה בתאונה בנמל אשדוד, מבקשת לא להפיץ תמונות וסרטונים שצולמו מיד לאחר האירוע ומסתובבים ברשת. אחד מבני המשפחה: "מדובר בהפרה בוטה של כבוד המת ובזלזול ממדרגה ראשונה. בנוסף מדובר בעבירה על החוק".

משפחתה, קרוביה ומכריה של אלנית טקלה יצאו היום, רביעי, בדרישה נרגשת לכבד את כבודה של אילנית שנהרגה בתאונה הקשה בכניסה לנמל אשדוד. על פי המשפחה מופצים סרטונים וסרטים שצולמו מיד לאחר התאונה ויש מי שמפיצם ברשת. הבקשה והדרישה היא לא לעשות זאת בכדי לא לפגוע בכבודה של אילנית ז"ל וברגשות המשפחה.כזכר אילנית נהרגה לאחר שנדרסה על ידי משאית בעמדת בידוק המטענים ביציאה מהנמל.

אחד מבני משפחתה כתב פוסט בעניין: "חברים וחברות יקרים. בשעות האחרונות אני מקבל הרבה שמועות ודיווחים שמסתובבים ברשת ובוואטספ שמסתובבות תמונות וסרטונים ממקום התאונה של אילנית שלנו , חשוב לי לציין שמדובר בהפרה בוטה של כבוד המת ובזלזול ממדרגה ראשונה. בנוסף מדובר בעבירה על החוק , לשון חוק הפגיעה בפרטיות (4א): פרסום תצלומו של נפגע ברבים שצולם בזמן הפגיעה או סמוך לאחריה באופן שניתן לזהותו ובנסיבות שבהן עלול הפרסום להביאו במבוכה, למעט פרסום תצלום בלא השהיות בין רגע הצילום לרגע השידור בפועל שאינו חורג מהסביר באותן נסיבות; לעניין זה, "נפגע" – מי שסבל מפגיעה גופנית או נפשית עקב אירוע פתאומי ושפגיעתו ניכרת לעין; אשמח אם תוכלםו להעביר לכמה שיותר מקומות שמי שאחראי על זה ידע שהוא פושע ולא יתנו לזה יד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך