"זהו יום קשה לכל משפחת מועדון ספורט אשדוד, שמזדהה עם כאבה העצום של משפחת נשר"

הדובר , יצחק אספה, שחקנה של מ.ס אשדוד. שנה לאחר תאונת הדרכים בה נהרג הנער בן ה-17, בית המשפט המחוזי בת"א הרשיע את אספה. עם זאת, אספה זוכה מחמת הספק מעבירות של נהיגה בשכרות ונהיגה גבוהה מהמותר.
אספה.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את שחקן הכדורגל יצחק אספה בהפקרתו של הנער ארי נשר בן ה-17 ובשיבוש הליכי משפט, אך זיכה אותו מחמת הספק מעבירות של נהיגה בשכרות ונהיגה במהירות גבוהה מהמותר. אספה לא נאשם בהריגתו של נשר, משום שבפרקליטות סברו שלא יכול היה להימנע מהפגיעה בנער – שרכב על אופניים חשמליים יחד עם חברו וסטה לכביש.

יצחק אספה מסר לאחר הכרעת הדין: "זהו בוקר קשה שמסכם שנה קשה מאד עבורי, אך קושי זה הוא כאין וכאפס לעומת הקושי של משפחת נשר, שאיבדה את היקר לה מכל, ארי נשר ז"ל. אני משתתף בצערם העמוק וכואב את כאבם ואמשיך לכאוב אותו בכל יום במהלך חיי".

זהו יום קשה לכל משפחת מועדון ספורט אשדוד, שמזדהה עם כאבה העצום של משפחת נשר. על מנת להמשיך ולהעלות את המודעות לבטיחות בדרכים, ובהמשך לפעולות שנקטנו במהלך העונה הקודמת, המועדון ימשיך להנחיל ולהטמיע את החשיבות של נהיגה נכונה וזהירות בדרכים בקרב שחקני מחלקת הנוער והאקדמיה וכן במסגרת פעילות קהילתית שמבצע המועדון בבתי הספר בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך