עולה חדשה מצרפת בת 22 שחיה באשדוד נותרה לבדה וללא קורת גת

א' בת 22 נמצאה משוטטת ובוכה הבוקר ברחובות העיר. הסתבר כי היא עזבה את בית חמותה איתה נותרה לאחר שבן זוגה נכלא למספר חודשים. בנה בן השנה נותר אצל חמתה מאחר והיא לא יודעת היכן להיות בעצמה. א': "אני רוצה מקום לשים את הראש ולאכול לי ולילד שלי". מי שעזור לה הוא איציק איטח, אבלהוא זקוק לעזרה. למעוניינים לעזור איציק איטח - 050-388-4898
אישה בוכה באשדוד

סיפור קשה התגלה הבוקר באשדוד, כשעוברים ושבים גילו את א' בת ה-22 בלבד, שנמצאת 5 חודשים בארץ, אליה עלתה מצרפת, כשהיא משוטטת ובוכה. אחת הנשים שראתה אותה בוכה, התקשרה לאיציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר בכדי שיעזור לה. כשהגיע גילה סיפור אנושי קשה.

מסתבר כי א' עלתה לפני 5 חודשים כאמור לארץ. היא התגוררה עם בן זוגה אצל אמו שלו, חמותה. אבל אז הוא נכנס ככל הנראה לכלא והיא נותרה עם האם. היום היא החליטה כי היא לא נשארת יותר לגור עם החמות ועזבה את הבית. הבעיה היא שיש לה ילד בן שנה והוא נשאר עם חמותה, כי לה אין איפה להיות ובוודאי לא לילד.

א: "אני רוצה רק מקום לשים את הראש ולאכול, בשבילי ובשביל הבן שלי. אין לי אף אחד בארץ. כל המשפחה שלי בצרפת". האם זקוקה לא רק למקום עבור עצמה אלא גם מקום לילד, אוכל וכל מה שצריך עבור אם וילדה. היא לבדה מאחר ומשפחתה בצרפת  ניתקה איתה קשר כי היא עזבה לארץ עם בן זגוה. איציק איטח כהרגלו עוזר לה, אבל הוא זקוק  לעזרה נוספת בכל מה שניתן למענה.

למעוניינים לעזור: איציק איטח 050-388-4898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך