"תשמרי על משפחתך מלמעלה" הלווייתה של אילנית ז"ל תתקיים היום

"נקטפה בדמי ימיה" משפחתה של אילנית טקלה ז"ל שנהרגה בתאונה הקשה אמש בצומת נמל אשדוד סופדים לה ברשתות החברתיות - הלוויתה תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין באשדוד

אילנית טקלה ז"ל ההרוגה בתאונה הקשה שהתרחשה אתמול, תובא היום (שלישי) בשעה 15:00 בבית העלמין באשדוד, ובמשפחתה החלו לפרסם פוסטים כואבים על לכתה בטרם עת, של בחורה אשדודית צעירה שהייתה כל כך מלאת שמחת חיים.

בת אל, בת דודה של אילנית כתבה בדף הפייסבוק שלה "אמאלה מסרבת להאמין .. אילניתת? אין מצב שזאת את 😢😢 .. דודתי , ילדה צעירה כ"כ טובה , מקסימה וחייכנית .. שוק !!! תשמרי על אמא שלך ומשפחתך מלמעלה, ת.נ.צ.ב.ה 💔😥 , אוהבים ומתגעגעים !! שלא נדע עוד צער .. נהגים והולכי רגל היו זהירים על הכביש , וזה ? ציווי !!".

דוד שלה דורון כתב בדף הפייסבוק שלו "נונה שלי. אחינית יקרה שלי, איך נקטפת לנו ככה איךךך, נונה שלנו הייתה מבריקה, אמיצה, מלאת חיות ושמחת חיים, שבדרך כל מספיקים למספר אנשים. מלאת צחוק ואהבה ורעיונות ותוכניות. יש כל מיני סוגים של אומץ, האומץ של נוני היה ללכת בדרכה, תמיד, להאמין, לבחור תמיד להימנע מכוחניות, להיות חשופה ופגיעה אבל אף פעם לא נכנעת".

אילנית ז"ל היא ילידת העיר אשדוד, גדלה והתחנכה במקיף ה' בעיר, לאחר שירותה הצבאי החליטה לעבוד קרוב לבית בחברת האבטחה של בודקי המשאיות, שם מצאה את מותה בתאונה מחרידה.

כזכור אמש (שני) פגעה משאית בבודקת המטענים אילנית טקלה שנלכדה מתחת למשאית ונהרגה במקום, המשטרה עדיין חוקרת את האירוע הקשה ומנסה להבין איך קרה שמשאית פוגעת בבודקת מטענים וגורמת למותה.

חובש מד"א אליהו בן דוד שהיה בין הראשונים להגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 לכודה מתחת למשאית כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". ההרוגה מועסקת בחברה חיצונית המעניקה שירותים לנמל אשדוד, וסבלה מפגיעה רב מערכתית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך