אילנית טאקלה היא ההרוגה בטרגדיה בנמל שנדרסה על ידי משאית

אילנית טאקלה בת ה-25 הגרה באשדוד, העובדת בביטחון הנמל בחברה קבלנית שבודקת את המטענים, היא ההרוגה בתאונה הטראגית בכניסה לנמל היום, שני, בה המשאית דרסה אותה למוות. המשטרה בודקת מה גרם לתאונה הקטלנית. היא חוקרת את הנהג והנוכחים.
אילנית טאקלה ז"ל.

אילנית טאקלה מאשדוד, בת ה-25, היא ההרוגה התאונה הקשה והטראגית, בה נדרסה על ידי משאית בעת שבדקה את המטען שבה. המשטרה חוקרת את המקרה. נהג המשאית והנוכחים נחקרו וגם בוחני תאונות הדרכים בודקים את נסיבות התאונה. היא עבדה בחברת ביטחון קבלנית של הנמל והתאונה ארעה ככל הנראה בעת הבדיקה.

ממשטרת ישראל נמסר: "בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה לפני זמן קצר ביציאה מנמל אשדוד. מעט לפני השעה 15.00 התקבל במשטרה דיווח אודות תאונה קטלנית בשערי נמל אשדוד. כוחות משטרה הגיעו למקום ומבירור ראשוני עולה כי משאית פגעה בהולכת רגל (25) וכתוצאה מהפגיעה הקשה מותה נקבע במקום על ידי צוותי רפואה. בוחני תאונות הדרכים נמצאים בזירת התאונה והחלו בחקירת המקרה.

המשאית הדורסת. צילום: זק"א.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 14:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על הולכת רגל שנפגעה ממשאית בדרך לסקוב באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה בשנות ה 30 עם פגיעה רב מערכתית לא סימני חיים וקבעו את מותה.

מ דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום נמסר: "הולכת רגל נדרסה למוות בנמל אשדוד. משה ויצמן חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. מדובר בצעירה הולכת רגל שנפגעה ממשאית".

חובש רכוב על אופנוע מד"א אליהו בן דוד, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 לכודה מתחת למשאית כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

דן בן ישי פארמדיק מד"א: "קיבלנו קריאה על תאונת דרכים קשה. מאנו איה מחוסרת הכרה ללא דופק ושנימה מתחת למשאית. נאלצנו לקבוע את מותה בשטח".

יוסי לנדאו מתנדב זק״א אשדוד שהגיע למקום סיפר: ״מדובר במקרה קשה ומזעזע, אישה צעירה כבת 25 ומסיבה שאינה ברורה היא נפגעה פגיעה אנושה. כשהגעתי למקום ראיתי את האישה לכודה מתחת למשאית כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה, צוות מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך