מכבי אשדוד נוצחה במשחק הכנה 93:86 על ידי נהריה

מכבי אשדוד נוצחה בבית במשחק הכנה הראשון לליגה לעירוני נהריה, 93:86. הסגולים של דני פרנקו חזרו מפיגור של 16 נקודות לניצחון ליאור אליהו קלע  19 נקודות
משחק כדורסל

שתי קבוצות נוספות מליגת ווינר סל נכנסו בראשון בערב למעגל משחקי טרום העונה, כאשר עירוני נהריה גברה בחוץ על מכבי אשדוד 86:93. הצהובים חסרו את מאמנם ברד גרינברג שנמצא בגביע העולם עם נבחרת קנדה כעוזרו של ניק נרס ואת לה-דונטיי הנטון, שיגיע היום, בגלל שנולד לו בן.

המארחים פתחו טוב יותר, סיימו את הרבע הראשון ביתרון 19:28 עם דקות טובות של דיקרסון והגדילו עד להפסקה ל-37:48 בעזרת ברנדוויין ולוינסון שהציגו יכולת גבוהה. הפער המשיך לגדול בתחילת הרבע השלישי והגיע כבר ל-16 נקודות, אבל ווריק ומשגב צימקו ל-66:62 עד סיום הרבע. גפני השלים את המהפך בדקות הסיום וביחד עם משגב פתח כבר פער דו-ספרתי, לפני שאליהו ולוינסון הורידו במעט לפני הבאזר, 86:93 בסיום לנהריה.

קלעו למכבי אשדוד: אליהו וג'ונסון 19 כ"א, דיקרסון 11, לוינסון וברנדוויין 9 כ"א, דגלאס 6, בן משה 5, פרוינד 3, עבו 2. כן שותף: בוכמן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך