מארגני התחרות בבאלי דרשו מעדי קלנג להגיע בלי דגל ישראל

קלנג מאשדוד, 52, זכה לפני כשבוע בתואר אלוף באלי אינדונזיה בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלות. אינדונזיה היא מדינה מוסלמית והדרישה הייתה בלי דגל. המארגנים גם חששו לחייו של קלנג, אבל בעיקר חששו לעצמם. קלנג נכנס לאליפות רק עם דרכון הונגרי.
רק בלי דגל. קלנג בבאלי.

רק לאחרונה לפני כשבוע, חגגו כולם את זכייתו של עדי קלנג, 52, מאשדוד, בתואר אלוף באלי אינדונזיה, בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות. פעם ראשונה שהתחרות נערכת שם, פעם ראשונה שישראלי משתתף. קלנג היה בעברו אלוף העולם בתחום בשנתבאר 2017 ומחזיק במדליית הארד ב-2018.

אבל כעת נודע כי המארגנים חששו מאוד לעצמם בעיקר ודרשו מקלנג דרישה אחת – אל תגיע עם דגל, או אל תנופף בדגל ישראל, במהלך התחרות, בוודאי לא בפודיום. ייתכן כי הם חששו גם לחייו של קלנג, אבל בעיקר רצו למנוע במדינה המוסלמית התנגדות לעבודה שישראלי השתתף, או למנוע מעצמם את המהומה.

כאן דווקא אישרו לו להשתתף עם דגל. קלנג בטקס קבלת תואר אלוף העולם ב-201, בארה"ב.

גם הכניסה של קלנג לתחרות התאפשרה רק בזכות העובדה שהוא מחזיק בדרכון הונגרי. קלנג הצליח לקבל אישור להשתתף בתחרות בעזרת הדרכון הכפול. אם היה משתמש בדרכון השיראלי לא היה יכול להיכנס למדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך