הילד ענק : רגל הזהב מאשדוד

תרשמו לפניכם את השם, רון בניסטי, רק בן 11, אבל כבר עם תואר ארצי. רון המשחק בקבוצת ילדים ג' של מועדון ספורט אשדוד ועלה השנה לכיתה ו', זכה בתואר "שער העונה" של אתר הנוער 'ג'וניורליג', כשהוא גובר על שחקנים אחרים מכל הליגה, וזה עוד ברגל החלשה שלו... רון שמעריץ את מסי ושלומי אזולאי, מדבר כבעל ניסיון: "אני רוצה להיות שחקן כדורגל בבוגרים. זה החלום". רגל הזהב מאשדוד.
רון בניסטי. רק בן 11. (צילום: טוטו פוטו)

בואו ניתן לילד לדבר ואח"כ נמשיך: "הסתבכו עם הכדור ברחבה, ואח"כ הכדור נעצר ואני בעטתי בימין מרחוק, וזו הרגל החלשה שלי, לא החזקה, והכנסתי לתוך הרשת. זה היה גול יפה אהבתי את זה".

קבלו את רון בניסטי ממועדון ספורט אשדוד, בסך הכל רק בן 11, משחק בקבוצת ילדים ג', בתפקיד קשר בצד שמאל, עלה לכיתה ו' בבית ספר רננים והחל מהחודש שעבר. מחזיק בתואר "שער העונה", של אתר הנוער הפופולארי 'ג'וניורליג'. חתיכת תואר. מה שהביא לו את התואר הוא השער שהוא תיאר בפתיח. הילד ענק.

רון במחנה האימונים של אלון חזן.

אתר הנוער 'ג'וניורליג', של שי צימרמן, הוא מהאתרים הפופולאריים לגילאי טרום ב' ועד נוער. אתר שמסקר את כל מה שנעשה בליגות הילדים והנוער. באתר יש תחרות שאם תרצו היא סוג של 'רגל הזהב'. כל חודש נבחר שער החודש. השער של רון נבחר לשער חודש מאי לאחר שכבש גול מדהים במשחק מול הפועל באר שבע בניצחון 6:7, וזה עם הרגל החלשה כמו שהוא אמר. בחודש אוגוסט ערכו הצבעה באתר בין כל השערים של כל חודש והשער של רון נבחר ל'שער העונה'. חתיכת כבוד לילד ולמועדון ספורט אשדוד. כפרס הוא קיבל ביטוח וי.אי פי, מתנת חברת הביטוח "אנשים פתרונות ביטוח", ובעיקר בהכרה ארצית.

רון בטקס של אתר 'ג'וניורליג', עם בעל האתר שי צימרמן ויעל כהן מנכ"לית חברת הביטוח "אנשים פתרונות ביטוח", שהעניקה את הפרס.

רון שמתאמן אצל אבי בוגלה וז'אק צבינה, מתאמן מגיל חמש וחצי במועדון ספורט אשדוד, אז התאמן אצל המאמן סילבן בן סימון האגדי. רון לוקח ברצינות את הכדורגל וזה למעשה הייעוד שלו, אם כי "גם בלימודים הוא משקיע" כמו שאומר אביו, אהרון. עד כדי כך הוא לוקח את הכדורגל כמקצוע העתיד, שבקיץ נטל חלק במחנה האימונים של אלון חזן, עוזר מאמן נבחרת ישראל ואשדודי בעצמו.

האבא אהרון בניסטי, שמלווה את הבן בכל רגע: "הכדורגל זו אהבת חייו. הכל סביב כדורגל. מבחינתו הכדורגל הוא  בכל דבר. בתחרויות בית הספר, באימונים אישים, במחנה קיץ. הכל סביב הכדורגל. רציתי להודות לכל חבריו שנרתמו עבורו שייבחר, ולמי שבחר בו".

ומה אומר הילד?

רון מה אתה  להיות שתהיה גדול?

"שחקן כדורגל בבוגרים".

ואת מי אתה מעריץ? מי המודל שלך?

"מסי ובארץ שלומי אזולאי ממ.ס אשדוד".

אז רשמתם את השם? רון בינסטי. תזכרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך