האלופה בחצי גמר גביע 'ווינר' בכדוריד

תיקו בייתי 25:25 מול רחובות הספיק לאלופה מאשדוד לעלות לחצי גמר גביע ווינר. שם היא תפגוש את רמה"ש בחצי הגמר ברביעי. שחקן הרכש ניבו לוי הצטיין.
אסף בן גויז בדרך לעוד שער. ברביעי חצי הגמר. (צילום: משה דהן).

בשורה התחתונה הרי שהאלופה הפועל אשדוד העפילה לחצי גמר גביע 'ווינר', גביע השופטים אחרי שיוויון 25 מול עירוני רחובות, אבל ברור שיש עדיין מה לתקן.

האדומים מאשדוד אירחו בשישי למשחק ביתי רשמי ראשון העונה במחזור השני בשלב הבתים של המפעל את עירוני רחובות, כאשר הם יודעים שגם שיוויון או הפסד בפחות מ-4 שערים יספיק להם להעפיל לחצי גמר. זאת לאחר הניצחון ביום שני האחרון על קריית אונו 31-26.

המשחק עצמו היה שקול לכל אורך 60 הדקות, כאשר גם המחצית הראשונה וגם השנייה הסתיימו בשיוויון נקודות (14:14 מחצית). שחקן הרכש  ניבו לוי שוב הוכיח למה הוא נחשב לאחד המקשרים הטובים בארץ, ולמה התעקשו להביא אותו. לוי היה מהבולטים גם במשחק היום והצטיין עם 9 שערים. חצי הגמר יתקיים ביום רביעי  מול רמה״ש. המדובר במשחק קשה מאוד שאפשר יהיה לדעת לאחריו את מצבה של אשדוד, מאחר ורמה"ש היא אחת הטוענות לאליפות בה מחזיקה אשדוד.

הבקיעו לזכות אשדוד: ניבו לוי -9 שערים, טל הרשקוביץ – 5 שערים, יובל כץ ועמרי קושמרו – 3 שערים כ״א, אסף בן גוזי ועמית ישראל – 2 שערים כ״א, שי הרשקוביץ – שער אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך