"אני נשבע שלא אדבר הפועל אשדוד בחיים ולא אשים אדום יותר בחיים"

יוסי כנפו, כיום יו"ר בית"ר אשדוד ובעבר שחקן הפועל אשדוד, נעלב כי הוזמן ברגע האחרון לערב "אגדות העבר" של הפועל אשדוד וכי לא קראו בשמו. כנפו: "נעלבתי היינו 3 אחים ששיחקו בהפועל אשדוד קראו לה הפועל כנפו אשדוד. אמרו לי שזה רק לשחקני שנות ה-90, שחקנים שבאו לשחק עם כסף מכל מיני מקומות". תגובת הפועל אדומים אשדוד: " העבר הגיב: אין לו ממה להיפגע. נאמר לו ביום שישי כמה ימים לפני מדוע לא הוזמן ושהוא יהיה מוזמן כאורח כבוד ולא כשחקן וכך היה קיבל הזמנה כמו הרבה שחקנים מהדור שלו".
כנפו. נעלב.

"הגעתי לשם ולא כיבדו אותי. הם כיבדו את האנשים שבאו לשחק בשביל כסף, כאלה שבאו מנתניה וממקומות אחרים שבואו לקבל משכורת. אני לא באתי לשחק בשביל כסף. אני גדלתי בהפועל אשדוד. נעלבתי. לא כיבדו אותי".

הדובר הוא יוסי כנפו, כיום הרוח החיה, הבעלים, היו"ר המאמן ומה שרק תרצו של בית"ר אשדוד, אבל בעבר אחד משחקני הפועל אשדוד, חלק מהאחים כנפו הידועים. כנפו נעלב לאחר שלדבריו הוזמן ברגע האחרון ל"ערב של אגדות" שערכה הפועל אשדוד לאחרונה לשחקניה בעבר, ועל כך שבכלל לא הזכירו את שמו בטקס.

כנפו ממשיך: "הם עשו טקס 'הכוכבים של הפועל אשדוד'. הביאו איזה ילד ושמו אותו אחראי על כל הכוכבים. בסקרנות שאלתי למה לא הזמינו אותי? אמרו לי מה פתאום נזמין אותך. להפועל אשדוד בזמנו היו קוראים הפועל כנפו, שיחקנו 3 אחים, בזמנים הכי טובים. ברגע האחרון שלחו לי הודעה שמזמינים אותי לטקס. הגעתי לשם. אמרו לי שזה רק לקבוצות רק של שנות התשעים".

כנפו שנעלב לא עוצר: "אני נעלבתי ובאמת אני נשבעתי לעצמי. שאני לא אדבר הפועל אשדוד יותר בחיים ולא אשים אדום בחיים שלי, ולא אפרגן להם בחיים שלי".

כנפו במדי הפועל אשדוד בעבר.

"התחלתי בנוער בשנת 72  עד 81  ומשנת 81 במכבי אשדוד שנה. עלינו ליגה, בית"ר אשדוד ירדה ליגה ואז היה האיחוד בין מכבי לבית"ר אשדוד וזה נהיה עירוני. אחרי שנה נפצעתי ופרשתי", מגולל כנפו את עברו בקבוצה.

הוא מסיים בכאב מהול בכעס: "אני שחקתי בהפועל אשדוד מילדות. אימן אותי אבא של רוני אוואט ז'אן קלוד. שיחקת עם אלי אמסילי, יגאל אשכנזי, יגאל טובול, יגאל כהן, בנדה הגדול. כל מי ששיחק איתי היה נוכח באירוע ואותם קראו בשמם ואותי לא. אני לא זקוק לפרגון של אף אחד. אבל כואב שהשתקענו כל כך הרבה בהפועל אשדוד, לא כמו כאלה שבאו לשחק שנה אחת ועבור כסף ולא זכרו לנו את זה".

דוד עג'מי שהיה אחראי על זימון שחקני העבר הגיב בשם הפועל אדומים אשדוד: "אין לו ממה להיפגע. נאמר לו ביום שישי כמה ימים לפני האירוע, מדוע לא הוזמן ושהוא יהיה מוזמן כאורח כבוד ולא כשחקן, וכך היה. הוא קיבל הזמנה כמו הרבה שחקנים מהדור שלו. לכן לא ברור לי מדוע הוא שוב כעס ביום של המשחק. הזמנת השחקנים הייתה לפני שהשחקנים שעלו מליגה ב לליגה א בשנים 86-87 , אלא שחקנים שעלו בתחילת שנות ה90 לליגה ארצית ושחקנים ששיחקו בליגה הארצית עד לסגירתה. יוסי כנפו לא היה חלק מהשחקנים ששיחקו בשנים הללו וכך גם הוסבר לו, אך בכל זאת הוזמן כאורח כבוד במתחם ולא כצופה ביציע"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך