יו"ר רשות המים חבר המועצה אלי נכט מקדם שובר גלים בעיר אשדוד

בצעד יוצא דופן בחר עו"ד אלי נכט לצאת למסע בסיוע אנשי ציבור שפועלים להביא את שובר הגלים המיוחד לישראל, והחליט לפעול על מנת שגם תושבי אשדוד יהנו משובר גלים שכזה בתקופת עונת הרחצה
אלי נכט הוזמן לנשיא ארה"ב טראמפ
ליד טראמפ. נכט

בפוסט שפרסם את הבשורה בדף הפייסבוק כתב חבר המועצה עו"ד אלי נכט "בתחילת השבוע נפגשתי עם מר' אלי שוורצברגר, מנהל מחלקת חופים של עיריית ראשון לציון, אשר יזם והוביל את הפרויקט של שובר גלים העונתי עבור עיריית ראשון לציון(שובר הגלים יותקן במיוחד עבור עונת הרחצה ויוסר לאחריה)".

נכט הוסיף "זאת בהמשך לפגישה עם מנהל יחידה ארצית להגנת הסביבה הימית, מר' רני עמיר, וכן סדרת שיחות ופגישות אותן קיימתי, ביניהן מנכ"ל משרד להגנת הסביבה היוצא, ידידי משכבר הימים מר' ישראל דנציגר".

עוד הוסיף חבר המועצה כי "בפוסט זה חשוב לי לציין לשבח, את מר' שוורצברגר אשר הרחיק לכת עד בודרום שבטורקיה כדי לבחון את המודל של שובר הגלים שמותקנת שם כבר כשמונה שנים. כמובן שאזור הים שם שונה ורגוע יותר מאשר בישראל, ולכן נסע למפעל המייצר, כדי לראות איך אפשר לערוך שינויים במתקן כך שיתאימו לים התיכון, לסביבה ולמזג האוויר המקומי".

לסיום כתב "ללא ספק מדובר בחשיבה מחוץ לקופסה ובאישיות חלוצה וחרוצה כאחד. כמו כן, ברצוני להודות לראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך אשר נתן את אישורו להצטרף למיזם האמור ואף לחלוק את הוצאות התכנון המיועדות. סומך ובטוח כי חברת חופית תדע להוביל וליישם את הפרויקט לטובת כלל תושבי העיר. בוידיאו המצורף ניתן לראות את השובר הגלים הזמני שמקובל על משרד להגנת הסביבה, כפי שהוא פועל היום בבודרום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך