אם חד הורית ותשעת ילדיה נותרו ללא קורת גג לאחר שביתם נשרף

לאם חד הורית מאשדוד נשרף הבית בסוף השבוע, דבר לא נותר לה ולתשעת ילדיה הקטנים, אין להם מקום לגור ולא מה ללבוש או לאכול. היא הצליחה זמנית למצוא מקום בדירת חברתה השכנה, כך יוצא ש-14 איש גרים בדירה בת 4 חדרים. האם: "כל מה שאני רוצה זה שלילדים שלי יהיה מקום לשים את הראש לאחר שהם חוזרים מבית הספר" * היא וילדיה זקוקים גם לכל עזרה, בכל דבר שניתן לעזור

זה סיפור עצוב מאוד שרק העזרה שלכם יכולה להביא לסוף טוב עבורו. בדירה אחת בת 4 חדרים באשדוד גרים 14 איש. הסיבה – שריפה שפרצה בסוף השבוע שעבר בבית בעיר והשאיר 10 נפשות בלי קורת גג.

הסיפור מתחיל כאמור בשריפה בביתה של אם חד הורית בעיר עם תשעת ילדיה הקטנים. השריפה כילתה הכל: בגדים, מזון, רהיטים, צעצועים, דברי חשמל ועוד. אבל הדבר הכי חשוב, הוא שלא נותרה למשפחה בת 10 נפשות קורת גג. האם מספרת: "אני חד הורית עם 9 ילדים. הבית נשרף ביום שישי. מצאתי את עצמי ו-9 ילדיי אצל החברה השכנה. אנחנו ישנים ברצפה, והחשש הוא שעוד אמצא עצמי ברחובות".

למזלה של האם שהשכנה, חברתה, החליטה לעזור לה. השכנה שגרה בבית בן 4 חדרים עם עוד 3 נפשות, קיבלה אותה לביתה עם תשעת ילדיה. מעשה אצילי בפני עצמו. אבל כעת זה בלתי אפשרי ש-14 איש יחיו יחד בבית אחד, וברור לכולם שזה לא יכול להימשך עוד זמן רב.

האם ממשיכה לתאר את מה שהיא וילדיה עוברים: "אנחנו 10 נפשות ושם יש עוד 4 נפשות. כמה אפשר להיות שם, כולנו ישנים על הרצפה. אבל לפחות יש איפה לישון".

האם צריכה עזרה ובצורה דחופה. ברור שמדובר קודם כל בעזרה בשכירות, אבל היא צריכה הכל מהכל. פשוט הכל. כל דבר שעולה בראשכם, אין לה. כל דבר שיש בבית רגיל היא צריכה, כי אין לה. "אני מבקשת עזרה בשכירות לחודש, למצוא דירה אפילו דירת חדר, שיהיה לילדים שלי איפה לשים את הראש, שהם חוזרים מבית הספר". האם ממשיכה: "אם יכולים לעזור לי גם במטרנה, חיתולים, באוכל, לא משנה מה. כל הבגדים נשרפו לנו. הכל. לא נשאר זכר, ואם נשאר משהו שניסינו להציל אי אפשר להשתמש בזה כי זה עם ריח נורא. פשוט אי אפשר. כל מה שיכולים לעזור נקבל באהבה".

למעוניינים לעזור לאם ניתן לפנות איציק איטח שעוזר לה ומלווה אותה. למעוניינים לעזור, איציק: 050-3884898.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך