כ-100 אלף ₪ פיצוי לסדרנית שנפגעה מקופסאות שימורים

סדרנית סחורה בשנות ה-40 שנפגעה לפני כ-11 שנה מקופסאות שימורים שנחתו על צווארה בסופר באשדוד, תזכה לפיצוי בסך כ-100 אלף ₪
פנים מטושטשות של אישה

הפשרה הושגה בעקבות תביעה שהגישה העובדת לבימ"ש השלום בקריית גת, בה נטען בין היתר כי בחודש נובמבר 2008, במהלך עבודתה, עמדה הסדרנית בצמוד למעליות במקום העבודה, כשלפתע מגובה רב נפלה על גבה סחורה כבדה המכילה שימורים שאוחסנו בתוך קרטונים. כתוצאה מכך נפגעה התובעת בצווארה ובגבה.

יודגש כי הקרטונים לא היו קשורים וארוזים היטב, כמו כן הם לא היו מוצמדים ומהודקים אחד לשני בערימה מסודרת ובטוחה, לא היה כל מעצור שיבלום את נפילתם. בנוסף לא היה עובד, אחראי בטיחות, או כל גורם מוסמך אחר מטעם רשת המרכולים שהיה אחראי על סידור הסחורה באופן בטיחותי או שווידא מידת יציבותם ובטיחותם.

לאחר התאונה העובדת פונתה לבית חולים קפלן ברחובות שם אובחנו חבלות וכאבים בגב, בצוואר, ובראש, וכן סחרחורות ובחילות. בבדיקה שנערכה לה ע"י כירורג אובחנו הגבלות בתנועות הצוואר וכמו כן נרשמו תלונות על כאב באזור העליון של הגב, בצוואר ובידיים. בבדיקת CT צוואר שבוצעה מספר חודשים לאחר התאונה, הודגם בקע דיסק ופריצת דיסק בחוליות אחדות. בתביעה נטען כי כתוצאה מהתאונה העובדת מתקשה לבצע את עבודות הבית ולחזור לעבודה הדורשת הפעלת מאמץ פיזי.

בתביעה שהוגשה על ידי באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל בית המשפט התבקש לפסוק לה פיצוי עבור אובדן השתכרות, זכויות פנסיוניות, כאב וסבל, טיפולים רפואיים ועזרת צד ג'.

כאמור במסגרת הסכם הפשרה הרשת שילמה לסדרנית הסחורה פיצוי בסך 80 אלף שקל, כאשר הביטוח הלאומי שילם לה פיצוי בסך כ-20 אלף ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך