שייע פייגנבויים הצטרף ל"פרלמנט" תוכנית ספורט חדשה בספורט 1

שייע פייגנבויים הצטרף לתוכנית הפרלמנט של ערוץ ספורט ותכלול פאנל של עיתונאי ספורט מובילים - שייע הוא גם אחד מהמגישים של רדיו אשדוד אונליין ומגיש לצידו של העיתונאי והשדרן שי מלול בתוכנית הבוקר
צילום לימור צוקר

ערוץ ספורט 1 מבית צ'רלטון ורשת מסעדות ההמבורגרים BBB החלו השבוע בשיתוף פעולה מיוחד, במסגרתו תצולם התכנית החדשה "הפרלמנט" במסעדות הרשת.

תכנית "הפרלמנט" תשודר בערוץ מידי יום שישי, בשעה 17:00, ובשידורים חוזרים לאורך כל השבוע. התוכנית תכלול פאנל של עיתונאי ספורט מובילים, כוכבי כדורגל אגדיים ואושיות ספורט דוגמת: מוטי חביב, יעקב בוזגלו, ג'ימי טורק, ושייע פייגנבוים אשר מגיש לצד שי מלול בתוכניות הבוקר ברדיו אשדוד אונליין.

שייע פייגנבוים הצטרף לצוות רדיו אשדוד אונליין וכבר עורר סערה

חברי הפרלמנט ידונו וידברו על הכדורגל הישראלי וענייני היום, באווירה קלילה ומחויכת. הם יעשו זאת כשהם יושבים סביב שולחן באחת ממסעדות BBB ונהנים מארוחות המבורגרים ומנות טעימות נוספות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך