אחרי 52 שנה אין קבוצת כדוריד נשים באשדוד

קבוצת הנשים שלהפועל אשדוד, החזיקה באליפות אחת (1978/79). ובשני גביעים (1977/78, 1984/85). כמו כן, הקבוצה השתתפה בעבר בגביע אירופה לקבוצות. השנה בגלל בעיות תקציב היא לא נרשמה לליגה.
אולי בשנה הבאה.

קבוצת הגברים בכדוריד של הפועל אשדוד מביאה הרבה כבוד לעיר. היא אלופת המדינה ועשתה זאת כנגד כל הסיכויים, כשהעבירה את ההגמוניה מראשל"צ לאשדוד. אבל לאחרונה נודע כי פרק חשוב בהסיטוריה של הקבוצה, לא יימשך לאחר 52 שנה.

קבוצת הנשים של הפועל אשדוד בכדוריד, מי שהחזיקה באליפות אחת (1978/79). ובשני גביעים (1977/78, 1984/85), והשתתפה בעבר בגביע אירופה לקבוצות. לא נרשמה השנה בגלל בעיות תקציב לליגה. למעשה אחרי 52 שנה בפעם הראשונה לא תהיה כאמור לקבוצה נציגה בליגת העל בכדוריד לנשים. ללא ספק, נקודה מאוד כאובה בקבוצה, במיוחד לנכוח העבר המפואר של הנשים, שבו היו גאים מאוד ראשי האגודה ובראשם עופר קושמרו.

בנושא אחר, קבוצת הגברים של הקבוצה זקוקה לנקודה בשישי (15.30, מקיף ט'), במשחק במסגרת שלב הבתים בגביע 'ווינר', מול עירוני רחובות, בכדי להעפיל לחצי הגמר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך