עדי קלנג אלוף באלי בגלישה לאנשים עם מוגבלויות

קלנג, 52, מאשדוד, זכה בעבר בתואר אלוף העולם. הוא הישראלי הראשון שזוכה בתחרות בבאלי. קלנג לאשדוד אונליין: "זו היסטוריה לא היה דבר כזה שישראלי גולש תחרות בגלישה באלי אינדונזיה ומגיע להישג כזה. זה חסר תקדים. אני בשוק מזה. מרגיש כמו אחרי אליפות העולם שזכיתי לפני שנה וחצי".
קלנג והגביע.

הגולש מאשדוד, עדי קלנג, 52, זכה בתואר אלוף אירופה לגלישה לאנשים עם מוגבלויות, בקטגוריית פגיעה בגפיים תחתונות. קלנג שהיה אלוף העולם בגלישה, התרגש מאוד מהתואר והוא הישראלי הראשון שעושה את זה בתחרותץ באלי הפתוחה.

קלנג משמאל בתחרות.

לאשדוד אונליין הוא אמר: "זו היסטוריה לא היה דבר כזה שישראלי גולש תחרות בגלישה באלי אינדונזיה ומגיע להישג כזה. זה חסר תקדים. אני בשוק מזה. מרגיש כמו אחרי אליפות העולם שזכיתי לפני שנה וחצי. מטורף לגמרי. אני בהיי לגמרי. הגיעו מעל 25 משתתפים ומעל 10 מדינות ב-5 קטגוריות שונות של מוגבלות. הרגשה עילאיתאלוף ".

קלנג בסיום התחרות.

אחת מחברותיו של עדי כתבה פוסט באתר גלישה: "אליפות באלי בגלישה לבעלי מוגבלויות!- אלוף העולם שהוא לגמרי משלנו עדי קלנג  עשה אתה זה ובענק!!! מזל טוב עדי! השראה של ממש!!! פשוט גדול מהחיים ולמי שרוצה באמת להבין מי זה עדי ומהו מפעל חייו מוזמן לאשדוד בסופשים לראות אותו בפעולה הופך חלומות למציאות לכל כך הרבה אנשים שלא חשבו שזה אפשרי!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך