המותג קרטרס משיק: קולקציית חג לילדים

המותגים קרטרס ואושקוש הם שמות נרדפים לבגדים איכותיים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים, לתינוקות מגיל לידה ולילדים עד גיל 12
צילום: יח"צ חו"ל

לקראת החגים מציעים המותגים קולקציה ססגונית, חגיגית ומהודרת לבנים ולבנות, המאופיינת בצבעוניות משמחת, גזרות אופנתיות וחדשות, תוספות אופנתיות, שנותנות את הטוויסט ואיכות הבדים הבלתי מתפשרת.

בין פרטי קולקציית החג ניתן למצוא:
בארון הבנות: המותג קרטרס מציע שמלות מסתובבות חגיגיות עם דפוסי פרחים צבעוניים, שמלת משבצותבגווני לבן אפור עם זוג פפיונים בכתפיים, שמלת ג'קארד זהב עם פפיון קידמי, שמלת שיפון בורוד בהיר ותכלת עם נקודות זהב וכסף קטנות בהתאמה. בנוסף, סרפנים מקורדרוי דק עם חולצה תואמת וגרביונים , מודפסים דפוסים קטנים ומעט גליטר חגיגי. קרדיגנים דקים , חצאית פליסה זהב ועוד ובאושקוש- שמלה לבנה חגיגית מסתובבת , שמלות לבנות בשילוב בדי ג'ינס, ומגוון רחב של אוברולים ג'ינס חלקים, משופשפים, פסים ועוד.

צילום אסף לוי

קרטרס- בארון הבנים: המותג קרטרס מציע חולצות אריג מכופתרות מבד דנים או לבנות, מכנסי אריג בגווני כאמל, ואוף וויט, מגוון ג'ינסים , חליפות הכוללות גינס וחולצה מכופתרת שהיא למעשה בגד גוף עם שליקס או פפיון לקטנטנים, חליפות הכוללות חולצה מכופתרת חלקות או משובצות כמו של אבא ומכנס אריג צבעוני.

באושקוש תוכלו למצוא חולצות מכופתרות בלבן וגינס, ומבחר ג'ינסים ומכנסיים צבעוניים בגווני אבן, קאמל, בז' ועוד. בנוסף מגוון רחב של אוברולים ג'ינס חלקים, משופשפים, פסים ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך